Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy spalinowe -> ST44

ST44-1500

M63-937/1980 numer fabryczny

1980 rok produkcji

44 Wiek pojazdu

9269 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
1980-**-**MD Warszawa Praga
PKPKamil Sikora
198x-xx-xxMD Iława
PKPKamil Sikora
1990-**-**MD Łódź Olechów
PKPKamil Sikora
1993-05-01MD Łódź
PKPKamil Sikora
1997-07-01MT Łódź
PKPKamil Sikora
1998-**-**MT Zamość
PKPKamil Sikora
1998-12-15Oczekuje zlomowania Kamil Sikora
2010-03-**Oczekuje zlomowania ~Zamość BortatyczeKamil Sikora
2010-03-**Zlomowany +++~Zamość BortatyczeKamil Sikora

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1980-**-**Fabryka Lokomotyw w Ługańsku

zieloneProdukcja


listwy ozdobne
reflektory: zwykłe
Kamil Sikora
1988-**-**Brak danych

zielone + żółte czołoZmiana barw


listwy ozdobne
reflektory: zwykłe
Kamil Sikora

Fotografie

FotografiaOpis

2009-11-13 Zamość Bortatycze

ST44-1500 gnijący na terenie lokomotywowni Zamość Boratytcze. Po likwidacji lokomotywowni tj. 01.01.2010, lokomotywa została zezłomowana w marcu 2010


m0ke autor 1031 wyswietlen 0 komentarze

2006-06-15 Bortatycze-Kolonia

Odstawiony na stacji Zamość Bortatycze. | autor Krzysztof Jesionek, źródło klf.lubelskakolej.net


Rail CC autor 1948 wyswietlen 0 komentarze

2005-08-18 Zamość Bortatycze

Wózek lokomotywy ST44-1500.


Bartosz Kupiecki autor 981 wyswietlen 0 komentarze

2005-08-18 Zamość Bortatycze

Lokomotywa ST44-1500 oczekująca złomowania.


Bartosz Kupiecki autor 1026 wyswietlen 0 komentarze

2003-05-21 Zamość

ST44-1500 odstawiony w Zamościu Bortatyczach. | foto: M. Lohneisen; Bahnbilder von W. + H. Brutzer, flickr.com


Piter_P19 autor 580 wyswietlen 0 komentarze

2002-07-** Bortatycze-Kolonia

Wyróżniająca się już z daleka (również malowaniem) ST44-1500. Jedyna służąca na PKP lokomotywa tego typu wyposażona prototypowo w nieco mocniejsze silniki trakcyjne i wózki z prowadzeniem kolumnowym (miało to podwyższyć prędkość lokomotywy i zmniejszyć niekorzystne oddziaływanie wózka na tor). Wózki tego typu są dziś stosowane we wszystkich nowszych typach bliźniaczych lokomotyw dwuczłonowych 2M62U. Lokomotywa ta po okresie służby w Zakładzie taboru w Łodzi została w 1999 r. przeniesiona do Zamościa w celu rozbiórki na części zamienne. | autor zdjęcia Bartosz Sojda, źródło zamojskie.lubelskakolej.net


Rail CC autor 2023 wyswietlen 0 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.03123 sekundy, zapytań SQL: 24