Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
E4DCUd
EVN: 91 51 5 170 072-0 (PL-NEWAG)
EVN: 91 51 5 170 072-0 (PL-LOTOS)
E4DCUd-002
EVN: 91 51 5 170 072-0 (PL-NEWAG)
EVN: 91 51 5 170 072-0 (PL-LOTOS)
E4DCUd-002 numer fabryczny
2017 rok produkcji
7 Wiek pojazdu
Czynny status
7429 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
2017-08-** | ----------- (leasing) | NEWAG S.A. Nowy Sącz (ING Lease) | pitagoras23 |
2018-01-31 | -----------Lokomotywa wykupiona przez producenta. | NEWAG S.A. Nowy Sącz | Kamil Sikora |
2018-02-02 | ----------- (leasing) | ORLEN KolTrans Sp. z o.o. (NEWAG S.A. Nowy Sącz) | pitagoras23 |
2021-**-** | ----------- (dzierzawa) | ORLEN KolTrans Sp. z o.o. (Industrial Division Sp. z o.o.) | Tyszanin_1293 |
2021-06-25 | ----------- (dzierzawa) | ORLEN KolTrans Sp. z o.o. (Cargounit Sp. z o.o.) | Tyszanin_1293 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
2017-08-** | NEWAG S.A. Nowy Sącz | niebiesko-szare | Produkcja | pitagoras23 |
2018-02-01 | NEWAG S.A. Nowy Sącz Logo spółki Orlen KolTrans | niebiesko-szare | Zmiana barw | pitagoras23 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2017-09-20 | Przejazd razem z pojazdem serii 36WEb w planie pociągu TME 3540002/3 relacji Nowy Sącz - Gdańsk Olszynka na targi TRAKO, które odbędą się w Gdańsku. Pociąg prowadzony przez Skodę serii 181 066 LOTOSu. | ----- | pitagoras23 |
2017-09-26 | Prezentacja lokomotywy podczas 12 Międzynarodowych Targów Kolejowych TRAKO 2017 - Gdańsk [26-29.09.2017.r.] | ----- | pitagoras23 |
2017-12-19 | Pojazd otrzymał bezterminowe dopuszczenie do eksploatacji typu wydane przez prezesa UTK. Dopuszczenie potwierdza również zgodność z Technicznymi Specyfikacjami Interoperacyjności (TSI). | ----- | pitagoras23 |
2018-01-31 | Umowa dzierżawy pojazdu zawarta pomiędzy spółką LOTOS Kolej, a NEWAG Nowy Sącz w 2015r. została rozwiązana ze względu na brak odbioru lokomotywy przez spółkę LOTOS Kolej, z powodu "obostrzeń zawartych w wydanym przez UTK świadectwie dopuszczenia do eksploatacji". Pojazd został wykupiony przez spółkę zależną NEWAG Lease i obecnie jest w pełni własnością producenta. Rozpoczęto poszukiwania chętnego podmiotu na leasing lokomotywy. | ----- | pitagoras23 |
2018-02-01 | W siedzibie producenta dokonano odbioru lokomotywy przez spółkę Orlen KolTrans, która od dnia dzisiejszego będzie dzierżawiła pojazd przez okres 2 lat z możliwością wydłużenia. Lokomotywa została przewieziona do siedziby spółki do Trzebini. | ----- | pitagoras23 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710