
Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Elektryczne zespoły trakcyjne
->
EN76
EVN: 94 51 2 140 075-4 (PL-KSL a)
EVN: 94 51 2 140 076-2 (PL-KSL b)
EVN: 94 51 2 140 077-0 (PL-KSL c)
EVN: 94 51 2 140 078-8 (PL-KSL d)
EN76-005
EVN: 94 51 2 140 075-4 (PL-KSL a)
EVN: 94 51 2 140 076-2 (PL-KSL b)
EVN: 94 51 2 140 077-0 (PL-KSL c)
EVN: 94 51 2 140 078-8 (PL-KSL d)
0
E742BNA068 numer fabryczny
2011 rok produkcji
14 Wiek pojazdu
8868 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
2011-05-30 | ----------- | Urząd Marszałkowski Woj. Śląskiego | Dominik Piotrowicz |
2011-06-03 | ----------- (delegacja) | Koleje Śląskie sp. z o.o. (Urząd Marszałkowski Woj. Śląskiego) | Dominik Piotrowicz |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
2011-05-30 | PESA Bydgoszcz S.A. | niebiesko-biało-żółte | Produkcja siedzenia: niebieskie tapicerowane | mikrobart |
2016-11-30 | PESA Bydgoszcz S.A. | niebiesko-biało-żółte | Naprawa P4 P4/1 siedzenia: niebieskie tapicerowane | Dominik Piotrowicz |
2018-03-20 | PESA Bydgoszcz S.A. | niebiesko-biało-żółte | Naprawa awaryjna siedzenia: niebieskie tapicerowane | Kolejman75 |
2022-10-27 | Public Transport Service | niebiesko-biało-żółte | Naprawa P4 P4/2 siedzenia: niebieskie tapicerowane | Ficek |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2011-07-** | Zmiana oznaczeń właściciela w numerze NVR - z PREG na KSL. | ----- | mikrobart |
2012-12-02 | Jednostka odbyła jazdy zapoznania szlaku kolejowego maszynistów oraz kierowników pociągów spółki Koleje Śląskie sp. z o.o. na trasie Gliwice - Kędzierzyn Koźle - Racibórz - Chałupki | ----- | Patryk Farana |
2015-11-** | Wymiana zestawów kołowych w ZNTK Mińsk Mazowiecki | ----- | Kolejman75 |
2017-10-05 | Jednostka jadąca jako pociąg linii S5 uderzyła w powalone drzewo, które wskutek silnych porywów wiatru znalazło się w osi toru. Zdarzenie miało miejsce na odcinku pomiędzy Tychami a Kobiórem. Pojazd następnie został wysłany do producenta w celu wykonania naprawy awaryjnej. | ----- | Kolejman75 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710