Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy spalinowe -> DE6400

DE6400-6443


EVN: 92 84 2 006 443-0 (NL-NS)

1200043 numer fabryczny

1990 rok produkcji

34 Wiek pojazdu

Nieczynny status

1398 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
1990-08-**-----------
(delegacja)
NSB - Norges Statsbaner, Norwegia
(MaK - Maschinenbau Kiel)
Kolejman75
1991-01-10-----------
Nederlandse SpoorwegenKamil Hereda
1999-01-01-----------
Railion Benelux N.V.Kamil Hereda
2003-01-01-----------
Railion Nederland N.V.Kamil Hereda
2009-02-16-----------
DB Schenker Rail Nederland N.V.Kamil Hereda
2016-04-01-----------
DB Cargo Nederland N.V.Kamil Hereda
2019-06-**-----------
DB Cargo Polska S.A.Kolejman75

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1990-11-20MaK - Maschinenbau Kiel

żółto-szare [NS]Produkcja


Reflektory: Zwykłe
Kamil Hereda
1993-11-15Revisiebedrijf Tilburg

żółto-szare [NS]Naprawa awaryjna


Reflektory: Zwykłe
Kolejman75

Historia zdarzeń

DataZdarzenieRodzaj zdarzeniaDodał
1990-08-**Lokomotywa w sierpniu 1990 roku [prosto z fabryki "MaK - Maschinenbau Kiel"] jako pierwsza z serii, została wysłana do Norwegii, gdzie na kolejach państwowych NSB przez dwa miesiące została poddana jazdom próbnym. Od lipca 1993 roku, do listopada 1996 roku na kolejach NSB pracowało 11 wypożyczonych z Holandii lokomotyw serii DE6400.-----Kolejman75
1992-01-14Lokomotywa 6443 uległa czołowemu zderzeniu z manewrującą lokomotywą 6429 na stacji rozrządowej Onnen. Obie lokomotywy ulegają znacznym uszkodzeniom. Transport kolejowy nie był możliwy, więc do zakładu naprawczego w Tilburgu przewieziono je na naczepie niskopodwoziowej. Po analizie rozważano nawet złomowanie lokomotyw, ostatecznie postanowiono obie maszyny poddać naprawie. Lokomotywa 6443 trafiła do Tilburga 6 lutego 1992 roku, a jej powrót do eksploatacji nastąpił dopiero 15 listopada 1993 roku.Historia pojazduKolejman75
2009-12-29W wyniku załamania gospodarczego w 2008 roku i związanego z tym ograniczenia transportu krajowego i napływu lokomotyw elektrycznych serii 189 do ruchu transgranicznego, lokomotywa zostaje wycofana z eksploatacji i odstawiona do zapasu długotrwałego.-----Kolejman75
2010-06-02Lokomotywa odstawiona do zapasu długotrwałego na stacji Amersfoort Vlasakkers.-----Kolejman75
2019-06-20Lokomotywa wraz z 6462 została wysłana do Polski.-----Kolejman75


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.25554 sekundy, zapytań SQL: 25