
Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Spalinowe zespoły trakcyjne i autobusy szynowe
->
SD85
EVN: 95 51 2 810 113-1 (PL-SKPL)
EVN: 95 51 2 810 114-9 (PL-SKPL)
EVN: 95 84 5 133 431-1 (NL-SKPL)
EVN: 95 84 5 134 431-0 (NL-SKPL)
SD85-006
EVN: 95 51 2 810 113-1 (PL-SKPL)
EVN: 95 51 2 810 114-9 (PL-SKPL)
EVN: 95 84 5 133 431-1 (NL-SKPL)
EVN: 95 84 5 134 431-0 (NL-SKPL)
ADAM
3431 numer fabryczny
1997 rok produkcji
28 Wiek pojazdu
4121 wyswietlen
Historia przydziałów
| Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
|---|---|---|---|
| 1997-03-04 | -----------Oznaczenie 3431 | Nederlandse Spoorwegen | Kolejman75 |
| 2020-09-04 | Oczekuje kasacji | Skreślenie ze stanu NS - sprzedaż SKPL Cargo | Kolejman75 |
| 2020-11-** | ----------- | SKPL Cargo Sp. z.o.o | Kolejman75 |
| 2024-07-** | -----------Zmiana oznaczenia na SD85-006 | SKPL Cargo Sp. z.o.o | Piter_P19 |
| 2024-12-03 | PKP Intercity Zakład Południowy w Krakowie (dzierzawa) | PKP Intercity S.A. (SKPL Cargo Sp. z.o.o) | arctodus1111 |
Historia napraw
| Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
|---|---|---|---|---|
| 1997-**-** | TALBOT Aachen / DUEWAG Uerdingen | zolte+czarne drzwi | Produkcja | Kolejman75 |
| 2014-01-20 | Revisiebedrijf Haarlem | żółte+granatowe drzwi | Naprawa rewizyjna | Kolejman75 |
| 2024-07-04 | SKPL Cargo oddzial Zagorz | czerwono-czarne + żółte drzwi | Naprawa P4 Klimatyzacja | Piter_P19 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
| Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
|---|---|---|---|
| 1998-08-14 | Pojazd wyznaczony do obsługi międzynarodowego połączenia między Heerlen i Aachen przez Landgraaf i Herzogenrath. W związku z tym jednostki o numerach 3431 - 3433 zostały wyposażone w niemiecki system bezpieczeństwa "Indusi" oraz dodatkowo składane stopnie, ze względu na niższe perony w Niemczech. | Zmiana wyposa?enia | Kolejman75 |
| 2017-11-15 | Rumuńska spółka Ferotrans zakupiła od NS łącznie 48 jednostek typu DM90 w tym 3431. Ostatecznie jednak składy z powodów prawno-finansowych nie są odbierane, a 9 września 2019 roku NS ogłasza że chce anulować sprzedaż pojazdów i składa w tej sprawie wniosek do sądu. Finalnie sąd do wniosku się przychyla i jednostki ponownie stają się własnością NS. | Historia pojazdu | Kolejman75 |
| 2019-11-19 | Jednostka nr.3431 wraz z innymi pojazdami typu DM90, zostały przetransportowane z Nijmegen gdzie były od dłuższego czasu odstawione w zapasie, do Amsterdamu Houtrakpolder. W nowym miejscu będą odstawione do czasu ich odkupienia przez polskiego przewoźnika, SKPL Cargo. | Historia pojazdu | Kolejman75 |
| 2020-11-28 | Jednostki DM90 o numerach 3429, 3431, 3435 oraz 3445 zostały przeciągnięte przez lokomotywę spalinową nr.6702 z firmy TMA Logistics, mieszczącej się na terenach portowych w Amsterdamie Houtrakpolder, do nieodległej zelektryfikowanej stacji Aziëhavenweg, skąd skład przejęła lokomotywa nr.1829 przewoźnika Rail Force One i przyprowadziła go do stacji Bad Bentheim w Niemczech. W godzinach wieczornych w dalszą drogę do stacji Węgliniec skład zabrała lokomotywa 193 785-3 firmy Captrain. | Historia pojazdu | Kolejman75 |
| 2020-11-29 | Jednostki DM90 o numerach 3429, 3431, 3435 oraz 3445 ruszyły w dalszą drogę prowadzone od stacji Węgliniec do stacji Zagórz przez lokomotywę SM42-2486 firmy Captrain Polska. Do stacji docelowej dotarły dnia kolejnego. | Historia pojazdu | Kolejman75 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710

