Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EVN: 91 51 5 140 109-7 (PL-PKPIC)
EU07-316
EVN: 91 51 5 140 109-7 (PL-PKPIC)
0
303E-216/1984 numer fabryczny
1984 rok produkcji
40 Wiek pojazdu
Oczekuje zlomowania status
10239 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1984-03-02 | MD Kraków Prokocim | PKP | przem710 |
1997-07-01 | MT Kraków | PKP | pitagoras23 |
1999-04-01 | MZ Kraków | PKP | pitagoras23 |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Krakowie | PKP | pitagoras23 |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Krakowie | PKP Cargo S.A. | pitagoras23 |
2008-05-26 | PKP Intercity Zakład Południowy w Krakowie | PKP Intercity S.A. | pitagoras23 |
2023-03-29 | Oczekuje zlomowania | Piter_P19 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1984-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1986-05-27 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | Dominik Piotrowicz |
1988-01-15 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa srednia S1 Reflektory: Zwykłe | Dominik Piotrowicz |
1989-12-27 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R2 Reflektory: Zwykłe | pitagoras23 |
1991-10-31 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | pitagoras23 |
1996-02-23 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R6 Reflektory: Zwykłe | pitagoras23 |
2000-01-28 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa glowna G1+M Reflektory: Zez | pitagoras23 |
2002-12-31 | ZNLE Gliwice | zielone | Naprawa rewizyjna 1R1 Reflektory: Zez | pitagoras23 |
2006-03-29 | Zakład Taboru w Krakowie | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna 1R2 Reflektory: Zez | pitagoras23 |
2009-01-06 | ZNTK Oleśnica | niebiesko-białe [PKP IC] | Naprawa rewizyjna 1R3 Reflektory: Zez | pitagoras23 |
2012-06-08 | PKP Intercity - Zakład Południowy w Krakowie | niebiesko-białe [PKP IC] | Naprawa rewizyjna 1R4 Reflektory: Zez | Dominik Piotrowicz |
2015-06-** | PKP Intercity - Zakład Południowy w Krakowie | niebiesko-białe [PKP IC] | Przeglad P3 Reflektory: Zez | Dominik Piotrowicz |
2016-01-28 | PKP Intercity - Zakład Południowy w Krakowie | niebiesko-białe [PKP IC] | Naprawa P4 1P4/5 Reflektory: Zez | Dominik Piotrowicz |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | Dominik Piotrowicz |
2000-01-28 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Oleśnica, lokomotywie zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | ----- | Dominik Piotrowicz |
2013-04-06 | Przejazd z pociągiem specjalnym TLK 63103 z kibicami w relacji Zabrze - Wrocław Stadion. | ----- | pitagoras23 |
2014-06-01 | Prowadzi pociąg turystyczny MME 63002/3 DNV B1 "Classic Courier" [Wrocław - Opole - Katowice - Kielce - Staszów - Tarnobrzeg - Rzeszów] z niemieckimi turystami jadącymi na Ukrainę. | ----- | pitagoras23 |
2014-06-04 | Prowadzi pociąg turystyczny MME 33000/1 DNV B1 "Classic Courier" [Przemyśl - Tarnobrzeg - Staszów - Nida - Tunel - Kraków Gł] | ----- | pitagoras23 |
2015-03-16 | Lokomotywa prowadzi podsył składu 136002/3 relacji Warszawa Grochów - Kraków Płaszów Bahn Touristik Express (BTE) BRENERO II. W Krakowie przejdzie na skład 34002/3 "BTE BRENERO II" relacji Kraków Główny - Petrovice ( dalej do Brennero ) | ----- | yamarotto |
2015-06-** | Po przeprowadzonym przeglądzie P3 lokomotywa powróciła do służby z pociągami pasażerskimi. Limit kilometrów podniesiony do 600 tysięcy. | ----- | Dominik Piotrowicz |
2017-03-16 | Wypadek na niestrzeżonym przejeździe kolejowym pomiędzy stacją Łańcut, a przystankiem osobowym Krzemienica. Kierowca auta zmarł na miejscu. Lokomotywa została przetransportowana na stację w Łańcucie, a następnie po kilku dniach odwieziona do Krakowa na naprawę awaryjną. | ----- | miecznik140 |
2018-11-29 | Wyłączenie lokomotywy z eksploatacji i odstawienie na terenie lokomotywowni Kraków Prokocim w oczekiwaniu naprawy głównej G2 (P5/2). Jest to pierwsza lokomotywa serii EU/EP07 typu konstrukcyjnego 303E oczekująca na wykonanie naprawy głównej G2 (P5/2). | Inne problemy techniczne | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710