Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
0
303E-235/1984 numer fabryczny
1984 rok produkcji
40 Wiek pojazdu
status
4068 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1984-09-07 | MD Kraków Prokocim | PKP | przem710 |
1997-07-01 | MT Kraków | PKP | pitagoras23 |
1999-04-01 | MZ Kraków | PKP | pitagoras23 |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Krakowie | PKP | pitagoras23 |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Krakowie | PKP Cargo S.A. | pitagoras23 |
2002-06-28 | Mod --> EP07-335 | ||
2002-06-28 | Mod --> EU07-335 | ||
2002-06-28 | ex. --> EU07-335 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1984-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1986-05-14 | ZNTK Lubań | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1987-12-18 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa srednia S1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1989-09-** | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R2 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1991-05-31 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa srednia S2 Reflektory: Zwykłe | pitagoras23 |
1993-12-07 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | pitagoras23 |
1996-01-31 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R6 Reflektory: Zwykłe | pitagoras23 |
1999-11-23 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R7 Reflektory: Zwykłe | pitagoras23 |
2002-06-28 | ZNTK Nowy Sącz | zielone + pomarańczowe pasy [ZNTK NS] | Modernizacja + NG G1+M Reflektory: Zez | pitagoras23 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | sebalorek |
2002-06-28 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07), zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | ----- | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710