Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EU07-347
0
303E-247/1984 numer fabryczny
1984 rok produkcji
40 Wiek pojazdu
Modernizacja status
3767 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1984-12-21 | MD Wrocław Główny | PKP | przem710 |
1997-07-01 | MT Wrocław Południe | PKP | pitagoras23 |
1999-04-01 | MZ Wrocław Południe | PKP | pitagoras23 |
1999-08-01 | MZ Wrocław | PKP | pitagoras23 |
1999-09-01 | Zakład Taboru we Wrocławiu | PKP | pitagoras23 |
2002-08-09 | Mod --> EP07-347 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1984-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1986-12-03 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1988-05-25 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa srednia S1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1990-02-25 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R2 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1992-04-24 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | pitagoras23 |
1994-03-17 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1996-12-23 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R6+A Reflektory: Zwykłe | pitagoras23 |
1999-08-30 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R7 Reflektory: Zwykłe | pitagoras23 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | sebalorek |
1995-11-15 | Pociąg pospieszny "Sudety" prowadzony przez EU07-347 w okolicach stacji Wrocław Nadorze zderzył się czołowo z manewrującą lokomotywą ET41-139 | ----- | Gżągal |
2002-08-09 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07), zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | Modernizacja | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710