Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EU07-442
0
303E-342/1987 numer fabryczny
1987 rok produkcji
37 Wiek pojazdu
Modernizacja status
6621 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1987-04-30 | MD Kraków Prokocim | PKP | przem710 |
1992-09-18 | MD Szczecin Port Centralny | PKP | Gżągal |
1997-07-01 | MT Szczecin | PKP | Gżągal |
1999-04-01 | MZ Szczecin | PKP | Gżągal |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Szczecinie | PKP | Gżągal |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Szczecinie | PKP Cargo S.A. | Gżągal |
2003-03-25 | Mod --> EP07-442 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1987-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1988-12-20 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1990-09-11 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa srednia S1 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1992-09-17 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R3 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1994-11-24 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1997-03-24 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
2000-02-09 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + szare pasy | Modernizacja + NR R6+M Reflektory: Zez | Kamil Sikora |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | Kamil Sikora |
2000-02-09 | Podczas naprawy rewizyjnej R6+M w ZNTK Oleśnica lokomotywie zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | Modernizacja | Kamil Sikora |
2003-03-25 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07), zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | ----- | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710