Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy parowe -> Pm36

Pm36-1

663/1937 numer fabryczny

1937 rok produkcji

87 Wiek pojazdu

OG status

14886 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
od 1937-**-**
do 1939-09-**
-----------
Jako Pm36-2
Referat Doświadczalny Ministerstwa KomunikacjiTp4
od 1939-09-**
do 1941-**-**
Par. Lwów
NKPSTp4
od 1941-**-**
do 1945-**-**
brak danych
Jako 18 602
DRBTp4
od 1945-**-**
do 1947-05-19
-----------
Jako 18 602
BBÖTp4
od 1947-05-20
do 1947-10-**
-----------
PKPTp4
od 1947-10-**
do 1951-05-17
MD Bydgoszcz Główna
PKPTp4
od 1951-05-18
do 1959-07-04
MD Toruń
PKPTp4
od 1959-07-05
do 1961-09-05
MD Gdynia Grabówek
PKPTp4
od 1961-09-06
do 1963-03-24
MD Ostrów Wielkopolski
PKPTp4
od 1963-03-25
do 1964-08-16
MD Poznań Osobowa
PKPTp4
od 1964-08-17
do 1970-06-18
MD Ostrów Wielkopolski
PKPTp4
1970-06-19Oczekuje zlomowania Tp4
1995-02-**Zmiana oznaczen --> Pm36-2

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1948-08-27ZNTK Bydgoszcz

Brak danychNaprawa srednia


Kociol: 10552/1937
Producent kotla: Sosnowiec
Drzwi dymnicy: Wypukłe
Tender: 32D36
Pawel Telega
1950-11-30ZNTK Bydgoszcz

Brak danychNaprawa srednia


Kociol: 10552/1937
Producent kotla: Sosnowiec
Drzwi dymnicy: Wypukłe
Tender: 32D36
Pawel Telega
1953-03-31ZNTK Bydgoszcz

Brak danychNaprawa glowna


Kociol: 10552/1937
Producent kotla: Sosnowiec
Drzwi dymnicy: Wypukłe
Tender: 32D36
Pawel Telega
1954-11-30ZNTK Bydgoszcz

Brak danychNaprawa srednia


Kociol: 10552/1937
Producent kotla: Sosnowiec
Drzwi dymnicy: Wypukłe
Tender: 32D36
Pawel Telega
1957-11-30ZNTK Bydgoszcz

Brak danychNaprawa srednia


Kociol: 10552/1937
Producent kotla: Sosnowiec
Drzwi dymnicy: Wypukłe
Tender: 32D36
Pawel Telega
1959-04-30ZNTK Bydgoszcz

Brak danychNaprawa glowna


Kociol: 10552/1937
Producent kotla: Sosnowiec
Drzwi dymnicy: Wypukłe
Tender: 32D36
Pawel Telega
1963-02-28ZNTK Bydgoszcz

Brak danychNaprawa srednia


Kociol: 10552/1937
Producent kotla: Sosnowiec
Drzwi dymnicy: Wypukłe
Tender: 32D36
Pawel Telega
1963-04-22ZNTK Bydgoszcz

Nie wytwarza pary
Brak danychNaprawa awaryjna


Kociol: 10552/1937
Producent kotla: Sosnowiec
Drzwi dymnicy: Wypukłe
Tender: 32D36
Pawel Telega
1965-02-09ZNTK Bydgoszcz

Brak danychNaprawa srednia


Kociol: 10552/1937
Producent kotla: Sosnowiec
Drzwi dymnicy: Wypukłe
Tender: 32D36
Pawel Telega
1973-**-**Brak danych

Czarno-zielonaRenowacja


Kociol: 10552/1937
Producent kotla: Sosnowiec
Drzwi dymnicy: Wypukłe
Tender: 32D36
Tp4
1995-02-21ZNTK Piła

Nowa skrzynia ogniowa
ZielonaNaprawa glowna
NG

Kociol: 10552/1937
Producent kotla: Sosnowiec
Trzecia lampa z przodu
Drzwi dymnicy: Wypukłe
Centralny zamek w drzwiach dymnicy
Tender: 32D36-2
Tp4

Historia zdarzeń

DataZdarzenieRodzaj zdarzeniaDodał
1947-05-20Powrót na PKP. Oznaczony jako Pm36-1-----Tp4
1964-06-**Parowóz do testowania wagonów chłodni przystosowanych do prędkości 120km/h produkowanych w Ostrowie Wlkp.-----Tp4
1966-06-**Parowóz odstawiono-----Tp4
1970-**-**Parowóz przetransportowany do Tarnowskich Gór-----Tp4
1973-09-**Parowóz ustawiony na terenie Muzeum Kolejnictwa w Warszawie-----Tp4

Fotografie

FotografiaOpis

1947-**-** Braunau am Inn

Zdezelowany Pm36-2 na stacji Braunau am Inn w Austrii. Na ścianie bocznej kabiny namalowane oznaczenia "Ostbahn Pm36-2". Uwagę przykuwa odwrotnie ustawienie tendra do lokomotywy. Ze zbiorów Krzysztofa Brandysa.


K.Brandys autor 2290 wyswietlen 1 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.38556 sekundy, zapytań SQL: 34