Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na
[email protected]Załoga IPT Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu. Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy spalinowe
->
SP32LDE1300-25162 numer fabryczny
1987 rok produkcji
37 Wiek pojazdu
Zlomowany status
1487 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|
1987-07-28 | MD Jasło | PKP | Dominik Piotrowicz |
1997-07-01 | MT Nowy Sącz | PKP | Dominik Piotrowicz |
1999-04-01 | MZ Nowy Sącz | PKP | Dominik Piotrowicz |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Nowym Sączu | PKP | Dominik Piotrowicz |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Nowym Sączu | PKP Cargo S.A. | Dominik Piotrowicz |
2004-07-01 | Oczekuje zlomowania | | Dominik Piotrowicz |
xxxx-xx-xx | Zlomowany +++ | [bot] | przem710 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|
1987-**-** | FAUR Bukareszt
| zielono-żółte | Produkcja
Reflektory: Zwykłe
| Dominik Piotrowicz |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|
1987-07-07 | Tego dnia pojazd zostaje wysłany z Rumunii do Polski. | ----- | pitagoras23 |
1988-**-** | W trakcie prowadzenia pociągu na niestrzeżonym przejeździe pomiędzy p.o Gliniczek a podg.Sobniów k. Jasła lokomotywa rostrzaskała samochód marki Fiat 125p. Dwie osoby śmiertelne, jedna przeżyła. | ----- | Kolejarz Rozek |
2004-06-** | Sprzedaż partii lokomotyw do spółki Kolmex, celem przeprowadzenia modernizacji (analogicznie do nr 201-210). Modernizacja nigdy nie nastąpiła, Kolmex ogłosił bankructwo, a lokomotywy zostały sprzedane na złom przez syndyka masy upadłościowej jako egzekucja z majątku bankruta. | Informacje dodatkowe | chester |
Fotografie
Fotografia | Opis |
---|
| 2001-10-20 JasłoSP32-014 w lokomotywowni Jasło, autor: Dawid Frątczak, www.dawidfratczak.pl
Petelicki autor 388 wyswietlen 0 komentarze |
| 2001-07-23 JasłoSP32-014 w fabrycznym schemacie malowania, nieco odmiennym od stosowanego przy późniejszych naprawach. Ta maszyna najprawdopodobniej nie przebyła nigdy żadnej naprawy okresowej, świadczy o tym m.in. puste pole na datę takiej naprawy poniżej kabiny maszynisty (jest tam napisane: ZNTK Piła, napr. rew. [puste miejsce] ). | autor Wojciech Gąsior źródło wgmnie.net
Rail CC autor 907 wyswietlen 0 komentarze |
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.06032 sekundy, zapytań SQL: 24