Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
ET40
77E-7108A 77E-7109B numer fabryczny
1978 rok produkcji
46 Wiek pojazdu
Zlomowany status
14016 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1978-04-19 | MD Bydgoszcz Wschód | PKP | pitagoras23 |
1990-05-14 | MD Warszawa Olszynka Grochowska | PKP | chester |
1993-01-05 | MD Bydgoszcz Wschód | PKP | pitagoras23 |
1994-02-01 | MT Bydgoszcz | PKP | pitagoras23 |
1999-04-01 | MZ Bydgoszcz | PKP | pitagoras23 |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Bydgoszczy | PKP | pitagoras23 |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Bydgoszczy | PKP Cargo S.A. | pitagoras23 |
2009-01-01 | PKP Cargo Kujawski Zakład Spółki w Bydgoszczy | PKP Cargo S.A. | pitagoras23 |
2009-02-01 | PKP Cargo Śląski Zakład Spółki w Tarnowskich Górach | PKP Cargo S.A. | pitagoras23 |
2011-12-28 | Oczekuje zlomowania | pitagoras23 | |
2012-10-11 | Oczekuje zlomowania | Tarnowskie Góry | pitagoras23 |
2012-10-11 | Zlomowany +++ | Tarnowskie Góry | pitagoras23 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1978-**-** | Škoda Plzeň | zielone | Produkcja | pitagoras23 |
1980-12-19 | ZNTK Gdańsk | zielone | Naprawa rewizyjna R1 | Pawel Telega |
1983-03-27 | ZNTK Gdańsk | zielone | Naprawa srednia S1 | Pawel Telega |
1987-04-26 | ZNTK Gdańsk | zielone | Naprawa rewizyjna R2 | Pawel Telega |
1990-03-30 | ZNTK Gdańsk na EP40-41 | pomarańczowe | Naprawa srednia S2 | pitagoras23 |
1993-01-08 | ZNTK Gdańsk na ET40-41 | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R5 | pitagoras23 |
1996-05-30 | ZNTK Gdańsk | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R6 | Pawel Telega |
2002-02-13 | Zakład Taboru w Bydgoszczy | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R7 | Pawel Telega |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
1990-03-31 | Podczas naprawy średniej S2 w ZNTK Gdańsk lokomotywa została przystosowana do prędkości 160 km/h poprzez zmianę przełożenia przekładni silników trakcyjnych z 84:29 (ET40) na 77:44 (EP40). Ponadto zmieniono serię lokomotywy na EP40 pozostawiając numer inwentarzowy bez zmian a maszynę po serii prób skierowano do pracy w MD Warszawa Olszynka Grochowska. | ----- | Kamil Sikora |
1993-01-08 | Podczas naprawy R5 w ZNTK Gdańsk lokomotywę przywrócono do serii ET40 cofając dokonaną w 1990 roku modernizację i obniżając prędkość maksymalną do 100 km/h. Przełożenie przekładni głównej lokomotywy zostało zunifikowane z innymi maszynami serii ET40 (84:29). | ----- | Kamil Sikora |
2012-10-11 | Lokomotywa pocięta na złom przez firmę OLMET na terenie dawnej elektrowozowni tzw."MD Las" | ----- | Kolejman75 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710