Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy spalinowe
->
TEM2
EVN: 92 51 3 620 066-2 (PL-DBSRP)
TEM2-027
EVN: 92 51 3 620 066-2 (PL-DBSRP)
027 numer fabryczny
1975 rok produkcji
49 Wiek pojazdu
5243 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1975-**-** | Z-2 Szczakowa | PMP-PW | pitagoras23 |
1984-10-31 | Z-2 Szczakowa | GKPiKTG | Petelicki |
1989-01-01 | Z-2 Szczakowa | PMP-PW | Petelicki |
1990-05-01 | ----------- | KP Szczakowa | pitagoras23 |
2004-01-01 | ----------- | PCC Rail Szczakowa S.A. | pitagoras23 |
2006-11-16 | ----------- | PCC Rail S.A. | pitagoras23 |
2009-11-12 | ----------- | DB Schenker Rail Polska S.A. | pitagoras23 |
2016-04-29 | ----------- | DB Cargo Polska S.A. | rogonon |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1975-**-** | Briańska Fabryka Lokomotyw | niebiesko - żółte | Produkcja Reflektory: Klasyczne | pitagoras23 |
199*-**-** | Brak danych Czołownica w żółto - czerwone pasy Przed naprawą posiadała fabryczne malowanie z Briańska | niebieskie + żółty pas z V na czole | Naprawa rewizyjna Reflektory: Garnki PKP [oba czoła] | Petelicki |
2002-**-** | PESA Bydgoszcz S.A. | niebiesko - żółte | Naprawa rewizyjna Reflektory: Garnki PKP [oba czoła] | pitagoras23 |
2007-**-** | Brak danych | granatowo - pomarańczowe [PCC] | Naprawa rewizyjna Reflektory: Garnki PKP [oba czoła] | Petelicki |
2014-11-06 | DB Schenker Rail Tabor S.A - Rybnik | czerwone [DB] | Naprawa glowna Reflektory: Halogeny Hamulec Oerlikon | michciu22 |
2021-06-29 | DB Cargo Polska S.A - Rybnik | czerwone [DB] | Naprawa rewizyjna Reflektory: Halogeny Hamulec Oerlikon | Petelicki |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
19xx-**-** | Lokomotywa w skutek wypadku doznaje sporych uszkodzeń. W ramach odbudowy otrzymała pudło po stronie krótkiego nosa z innej TEM2 (powyżej numeru 044) - inny typ górnego reflektora, nie odbudowano gniazda sterowania wielokrotnego, posiadała dorobione własnoręcznie stopnie czołowe na dach oraz inną barierkę na krótkim czole. | Historia pojazdu | Petelicki |
2006-12-31 | Oryginalna ostoja wraz z wózkami nadal znajduje się na terenie PESY Bydgoszcz. Najprawdopodobniej nie zakwalifikowała się do naprawy na skutek skrzywionej ostoi po dawnym wypadku | Historia pojazdu | Petelicki |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710