Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
0
303E-251/1984 numer fabryczny
1985 rok produkcji
39 Wiek pojazdu
Modernizacja status
4516 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1985-01-19 | MD Szczecin Główny | PKP | przem710 |
199*-**-** | MD Szczecin Port Centralny | PKP | pitagoras23 |
1997-07-01 | MT Szczecin | PKP | pitagoras23 |
1999-04-01 | MZ Szczecin | PKP | pitagoras23 |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Szczecinie | PKP | pitagoras23 |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Szczecinie | PKP Cargo S.A. | pitagoras23 |
2002-02-28 | Mod --> EP07-351 | ||
2002-02-28 | Mod --> EU07-351 | ||
2002-02-28 | ex. --> EU07-351 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1985-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1987-01-31 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1989-01-31 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa srednia S1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1991-03-19 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R3 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1993-10-20 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1996-02-28 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1999-02-26 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Modernizacja + NR R6+M Reflektory: Telewizor | pitagoras23 |
2002-02-28 | ZNTK Nowy Sącz | żółte czoło + żółte pasy | Modernizacja + NG G1+M Reflektory: Telewizor | pitagoras23 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | sebalorek |
1999-02-26 | Podczas naprawy rewizyjnej R6+M w ZNTK Oleśnica zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | Modernizacja | Kamil Sikora |
2002-02-28 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07). | Modernizacja | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710