Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
0
303E-261/1985 numer fabryczny
1985 rok produkcji
39 Wiek pojazdu
Modernizacja status
7961 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1985-04-22 | MD Gdynia Grabówek | PKP | przem710 |
1997-07-01 | MT Gdynia | PKP | pitagoras23 |
1999-04-01 | MZ Gdynia | PKP | pitagoras23 |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Gdyni | PKP | pitagoras23 |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Gdyni | PKP Cargo S.A. | pitagoras23 |
2001-12-18 | Mod --> EP07-361 | ||
2001-12-18 | Mod --> EU07-361 | ||
2001-12-18 | ex. --> EU07-361 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1985-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1986-12-31 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1988-08-08 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa srednia S1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1991-09-25 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R3 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1993-08-26 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1995-04-28 | ZNTK Oleśnica później żółty trapez | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1995-05-** | Lok. Gdynia Grabówek | żółty trapez | Zmiana barw Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1998-11-10 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R6 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
2001-12-18 | ZNTK Nowy Sącz | żółte czoło + żółte pasy | Modernizacja + NG G1+M Reflektory: Zez | pitagoras23 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | sebalorek |
2001-12-18 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07), zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | Modernizacja | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710