Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EU07-388
0
303E-288/1985 numer fabryczny
1985 rok produkcji
39 Wiek pojazdu
Modernizacja status
4550 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1985-12-30 | MD Toruń Kluczyki | PKP | przem710 |
1994-02-01 | MT Toruń | PKP | pitagoras23 |
1999-04-01 | MZ Toruń | PKP | pitagoras23 |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Bydgoszczy | PKP | pitagoras23 |
2000-03-15 | Zakład Taboru w Łodzi | PKP | pitagoras23 |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Łodzi | PKP Cargo S.A. | pitagoras23 |
2005-03-31 | Mod --> EP07-388 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1985-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1988-02-17 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | Pawel Telega |
1990-01-16 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa srednia S1 Reflektory: Zwykłe | Pawel Telega |
1992-04-28 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R3 Reflektory: Zwykłe | Pawel Telega |
1994-04-30 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | Pawel Telega |
1996-04-25 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | Pawel Telega |
1998-10-27 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R6 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
2001-10-22 | ZNLE Gliwice S.A. | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R7 Reflektory: Zwykłe | pitagoras23 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
1988-01-01 | Pociąg pospieszny numer 52501 relacji Bydgoszcz Główna - Lublin prowadzony przez EU07-388 najechał na pociąg towarowy złożony z 43 wagonów, powodując obrażenia 4 pasażerów. | ----- | Gżągal |
2005-03-31 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07), zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | ----- | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710