Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EU07-391
0
303E-291/1986 numer fabryczny
1986 rok produkcji
38 Wiek pojazdu
Modernizacja status
3243 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1986-02-03 | MD Wrocław Główny | PKP | przem710 |
1997-07-01 | MT Wrocław Południe | PKP | mikrobart |
1999-04-01 | MZ Wrocław Południe | PKP | mikrobart |
1999-08-01 | MZ Wrocław | PKP | mikrobart |
1999-09-01 | Zakład Taboru we Wrocławiu | PKP | mikrobart |
2001-10-01 | PKP Cargo Dolnośląski Zakład Spółki we Wrocławiu | PKP Cargo S.A. | mikrobart |
2002-10-31 | Mod --> EP07-391 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1986-02-03 | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1987-10-15 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1989-05-30 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna S1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1991-01-29 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R2 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1993-05-11 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1995-01-31 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1997-04-30 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R6 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1999-11-09 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Modernizacja + NR R7+M Reflektory: Zez | sebalorek |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | sebalorek |
1999-11-09 | Podczas naprawy rewizyjnej R7+M w ZNTK Oleśnica zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | Modernizacja | sebalorek |
2002-10-31 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07). | Modernizacja | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710