Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
0
303E-295/1986 numer fabryczny
1986 rok produkcji
38 Wiek pojazdu
Modernizacja status
4490 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1986-03-04 | MD Ostrów Wielkopolski | PKP | przem710 |
1997-07-01 | MT Ostrów Wielkopolski | PKP | mikrobart |
1999-04-01 | MZ Ostrów Wielkopolski | PKP | mikrobart |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Ostrowie Wielkopolskim | PKP | mikrobart |
2000-03-16 | Zakład Taboru w Poznaniu | PKP | Kolejman75 |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Poznaniu | PKP Cargo S.A. | mikrobart |
2003-08-09 | Mod --> EP07-395 | ||
2003-08-09 | Mod --> EU07-395 | ||
2003-08-09 | ex. --> EU07-395 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1986-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1988-01-29 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1989-10-23 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa srednia S1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1991-09-24 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R3 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1993-06-14 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1995-03-31 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1996-12-13 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R6 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
2000-05-24 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R7 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
2003-08-09 | ZNTK Nowy Sącz | zielone | Modernizacja + NG G1+M Reflektory: Zez | mikrobart |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | sebalorek |
2003-08-09 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07), zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | Modernizacja | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710