Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy elektryczne -> 121

121 065-7


ex. ET05-R003

EVN: 91 54 7 121 065-7 (CZ-IDSC)

43E1-4088 numer fabryczny

1960 rok produkcji

64 Wiek pojazdu

Czynny status

5827 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
1960-**-**brak danych
ČSD - ČeskoslovenskoKolejman75
1993-01-01brak danych
ŽSR - SlovenskoKolejman75
2002-01-01RD Žilina
ZSSK a.s. - SlovenskoKolejman75
2012-06-**ex. --> ET05-R003
2012-06-**-----------
IDS Cargo Česká republikaKolejman75

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1960-**-**Škoda Plzeň

brak danychProdukcja


Kolejman75
2005-12-**ZNTKiM w Gdańsku

niebiesko - żółte [CTL]Polonizacja


Kolejman75
2012-06-**Brak danych

niebiesko - żółte [CTL]Zmiana oznaczenia


Kolejman75
2012-10-1*KDS s.r.o. Kladno

czerwone + białe paskiNaprawa P5


Kolejman75
2020-07-**ČMŽO s.r.o. Přerov

Błękitne+szare paski (fabryczne z targów w Brnie)
brak danychRenowacja


Olkol424

Historia zdarzeń

DataZdarzenieRodzaj zdarzeniaDodał
2012-06-**Lokomotywa po przenumerowaniu przez dwa miesiące pracowała u nowego czeskiego właściciela w starych barwach CTL [na czołach oznaczenie 121 065-7 po bokach stare ET05-R003]-----Kolejman75
2013-08-05Prowadzi polskiego "Gryffina" E4MSU-001 na dwutygodniowe testy na torze doświadczalnym w ośrodku VUZ Velim. Lokomotywa odbywała tam próby pod napięciem przemiennym : 25 kV 50 Hz i 15 kV 16,7 Hz. 19.08.2013.r. nastąpił powrót lokomotywy z Velimia do Polski. Transport ponownie prowadziła 121 065-7.-----Kolejman75

Fotografie

FotografiaOpis

2023-05-02 Mosty u Jablukova

Transport piętrowych wagonów Deutsche Bahn używanych w latach ubiegłych w połączeniach serii CityNightLine relacji Murkan [DE]- Vrutky [SK]. Wagony zostały zakupione przez słowackiego prywatnego przewoźnika Yosaria Trains, który według internetowych źródeł jest pierwszym prywatnym słowackim operatorem, który w lipci 2022r. uzyskał dopuszczenie do uruchomienia pociągu sypialnego na zasadach komercyjnych w relacji Bratysława - Humenne, który według planów ma wyruszyć w grudniu 2023r. Przewoźnik posiada już kilka lokomotyw do obsługi tego pociągu. Są to: 240 075, 183 006-6 oraz 754 072-7, które będzie można spotkać podczas jazd testowych po słowackiej sieci kolejowej. Wracając do zdjęcia, wykonane ono zostało na czesko - słowackim pograniczu nieopodal miasta Mosty u Jablunkova podczas jazdy szlakiem w kierunku stacji Cadca. Na czele ciekawe dwie lokomotywy przewoźnika IDS Cargo, historyczna E469 165, która miała długi epizod jazd w Polsce jako ET05-R003. Jako druga jechała zarejestrowana w Polsce 121 077-2 (ex. ET05-R002)


pitagoras23 autor 704 wyswietlen 1 komentarze

2020-08-07 Velky Osek

121 065 z pociągiem towarowym w okolicach stacji Velký Osek | autor Pavel Drahan, licencja (CC BY-ND 2.0) źródło www.flickr.com


Olkol424 autor 765 wyswietlen 0 komentarze

2017-10-07

Czeska skodzinka wraz z składem beczek złapana gdzieś w Czechach.


kolejarz00 autor 1264 wyswietlen 0 komentarze

2013-08-21 Chałupki

121-065 w służbie IDS-u oczekuje na swój pociąg który zabierze do Czech.


michciu22 autor 1688 wyswietlen 0 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.06986 sekundy, zapytań SQL: 29