Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Elektryczne zespoły trakcyjne -> EN71

id pojazdu: 1268
Numer fabryczny:
Rok produkcji: 1970
Wiek pojazdu: 51 lat
Status: Wyłączony z eksploatacji
Wyświetleń: 3300
Miejsce odstawienia: Gdynia Cisowa Elektrowozownia.

EN71-048
ex EN57-771
EVN: 94 51 2 130 033-5 (PL-SKMT ra)
EVN: 94 51 2 130 034-3 (PL-SKMT sa)
EVN: 94 51 2 130 035-0 (PL-SKMT sb)
EVN: 94 51 2 130 036-8 (PL-SKMT rb)

Historia przydziałów
DataLokomotywowniaPrzewoźnikDodałOpcje
2001-03-21ex --> EN57-771
2001-03-21SKM - Gdynia CisowaPKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.
rustsaltz
Historia naprawy i malowań
DataZNTKMalowanieTyp naprawyWyposażenieDodałOpcje
2001-03-21SKM Trójmiastożółto-granatowe SKM
Modernizacja + NR
1R4
wyświetlacz: "film"
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
rustsaltz
2003-12-19SKM Trójmiastożółto-granatowe SKM
Naprawa rewizyjna
1R5
wyświetlacz: "film"
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
mikrobart
2008-11-17SKM Trójmiastożółto-granatowe SKM
Naprawa rewizyjna
1R6
wyświetlacz: "film"
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
mikrobart
2009-02-10SKM Trójmiastoniebiesko-żółte SKM
Naprawa rewizyjna
1R6+A
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
siedzenia: tapicerowane czerwone
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
mikrobart
2013-04-06SKM Trójmiastoniebiesko-żółte SKM
Naprawa P4
1P4/7
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
siedzenia: tapicerowane czerwone
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
mikrobart
2016-12-18SKM Trójmiastoniebiesko-żółte SKM
Naprawa P4
1P4/8
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
siedzenia: tapicerowane czerwone
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
Dominik Piotrowicz


Historia zdarzeń
Fotografie
FotoOpis
EN71-048

2019-09-05 - jako pociąg S1 Gdańsk Śródmieście - Gdynia Chylonia

Autor: MK78
2 komentarze
EN71-048

2017-09-26 - EN71-048 zatrzymuje się na stacji jako pociąg osobowy SKMT S2 "97750" w relacji Wejherowo-Gdańsk Śródmieście.

Autor: Ficek
EN71-048

2016-07-20 - Pociąg SKM z Wejherowa do Gdańska Śródmieście

Autor: Marcin Myszak
EN71-048

2012-03-14 - W peronach SKM stacji Gdańsk Główny.

Autor: Alienik
EN71-048

2009-08-07 - Około godziny 9:13 maszynista pociągu 801 podał sygnał "Baczność" w związku ze zbliżaniem się do przejazdu. Potężny TIR wraz z naczepą ruszył, a kierowca usiłował przemknąć przez przejazd przed jadącym pociągiem. Maszynista ustawił nastawnik hamulca w położenie nagłego hamowania i wraz z kierownikiem pospiesznie opuścili kabinę. Uciekając, będąc na wysokości pierwszego przedsionka poczuli silne drgania, ich uszy wypełnił huk giętej blachy, wybijanych szyb i łamiących się laminatów... Szyby pierwszego przedziału pokryła tłusta brązowa maź... Pociąg przejechał jeszcze siłą rozpędu jakieś kilkadziesiąt metrów, po czym zatrzymał się. Na przejeździe stała uszkodzona cysterna, a z rozbitego zbiornika wylewał się olej napędowy. Pociąg 801 uderzył prawą częścią przedniej kabiny w ostatni zbiornik cysterny. Nie sposób sobie wyobrazić co stałoby się, gdyby do kolizji doszło ułamki sekund wcześniej. Wszak środkowy zbiornik cysterny wypełniony był benzyną. Można tylko domniemywać, jak tragiczne żniwo zebrałaby eksplozja. Przerwa w ruchu pociągów trwała ponad 4 godziny. Uszkodzony skład został ściągnięty na stację w Lęborku. Na szczęście nie doszło do uszkodzenia ostoi, a sam pojazd po naprawie na koszt właściciela samochodu - cysterny w styczniu 2010r. powtócił do służby. Fot. Sławomir Pipke, źródło: Monografia SKM Trójmiasto.

Autor: KarolH0
EN71-048

2009-08-07 - Około godziny 9:13 maszynista pociągu 801 podał sygnał "Baczność" w związku ze zbliżaniem się do przejazdu. Potężny TIR wraz z naczepą ruszył, a kierowca usiłował przemknąć przez przejazd przed jadącym pociągiem. Maszynista ustawił nastawnik hamulca w położenie nagłego hamowania i wraz z kierownikiem pospiesznie opuścili kabinę. Uciekając, będąc na wysokości pierwszego przedsionka poczuli silne drgania, ich uszy wypełnił huk giętej blachy, wybijanych szyb i łamiących się laminatów... Szyby pierwszego przedziału pokryła tłusta brązowa maź... Pociąg przejechał jeszcze siłą rozpędu jakieś kilkadziesiąt metrów, po czym zatrzymał się. Na przejeździe stała uszkodzona cysterna, a z rozbitego zbiornika wylewał się olej napędowy. Pociąg 801 uderzył prawą częścią przedniej kabiny w ostatni zbiornik cysterny. Nie sposób sobie wyobrazić co stałoby się, gdyby do kolizji doszło ułamki sekund wcześniej. Wszak środkowy zbiornik cysterny wypełniony był benzyną. Można tylko domniemywać, jak tragiczne żniwo zebrałaby eksplozja. Przerwa w ruchu pociągów trwała ponad 4 godziny. Uszkodzony skład został ściągnięty na stację w Lęborku. Na szczęście nie doszło do uszkodzenia ostoi, a sam pojazd po naprawie na koszt właściciela samochodu - cysterny w styczniu 2010r. powtócił do służby. Fot. Marian Kwiatkowski, źródło: Monografia SKM Trójmiasto.

Autor: KarolH0
EN71-048

2005-03-15 - Jednostka w peronach stacji Gdynia Główna.

Autor: Kolins
EN71-048

2004-09-04 - (ROJs 727) relacji Smętowo - Wejherowo obsługiwany przez EN71-048 wjeżdża na stację Pszczółki.. Autor zdjęcia nieznany. Źródło: https://www.roundnoses.com/themes/2004easterneurope.html

Autor: Ryszard


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.55854 sekundy, zapytań SQL: 24