Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Elektryczne zespoły trakcyjne -> EN57AKM

id pojazdu: 8225
Numer fabryczny: 497
Rok produkcji: 1985
Wiek pojazdu: 35 lat
Status: W eksploatacji
Wyświetleń: 811


EN57AKM-1619
ex EN57-1619
EVN: 94 51 2 120 337-2 (PL-KMKOL ra)
EVN: 94 51 2 120 338-0 (PL-KMKOL s)
EVN: 94 51 2 120 339-8 (PL-KMKOL rb)

Historia przydziałów
DataLokomotywowniaPrzewoźnikDodałOpcje
2013-06-26ex --> EN57-1619Kamil Sikora
2013-06-26KM - Sekcja Napraw i Eksploatacji Taboru SochaczewKoleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
Kamil Sikora
Historia naprawy i malowań
DataZNTKMalowanieTyp naprawyWyposażenieDodałOpcje
2013-06-26NEWAG S.A. Nowy Sączzielono-białe
Modernizacja + NG
P5/1+M
klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane zielone (KM)
boczny wyświetlacz
blacha: gładka
drzwi odskokowo-przesuwne
klimatyzacja kabiny maszynisty
pantografy połówkowe
Kamil Sikora
2017-08-21ZNTK Mińsk Mazowieckizielono-białe
Naprawa P4
1P4/1
klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane zielone (KM)
boczny wyświetlacz
blacha: gładka
drzwi odskokowo-przesuwne
klimatyzacja kabiny maszynisty
internet bezprzewodowy WiFi
pantografy połówkowe
Ficek


Historia zdarzeń
Fotografie
FotoOpis
EN57AKM-1619

2018-10-18 - EN57AKM-1619+AKM-1596 zatrzymują się na stacji jako pociąg osobowy R1 "19374/5" w relacji Otwock-Żyrardów.

Autor: Ficek
EN57AKM-1619

2016-07-02 - 1598+1619 odjeżdżają z p.o. Warszawa Stadion jako pociąg os.91816.

Autor: Alienik
EN57AKM-1619

2016-01-16 - Warszawa Zachodnia. EN57AKM-1619+AKM-1624 kończą bieg jako pociąg osobowy R7 "21200/1" z Dęblina.

Autor: Ficek
EN57AKM-1619

2015-04-26 - EN57AKM-1619 - wnętrze

Autor: BG
EN57AKM-1619

2014-07-31 - EN57AKM-1619+AKM-1614 skończyły bieg jako pociąg osobowy KM "98300/1" z Warszawy Rembertów. W tory postojowe skład zjedzie dopiero po ok. 3 godzinach od przyjazdu z powodu zajęcia ich przez inne składy. Sytuacja miała związek z jednotorowym szlakiem Grodzisk-Pruszków. Składy kończące bieg w Grodzisku przyjeżdżały w popołudniowych godzinach szczytu, zaś odjeżdżały do Warszawy dopiero w godzinach późno-wieczornych gdzie był już mniejszy ruch składów od strony Warszawy.

Autor: Ficek


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.39253 sekundy, zapytań SQL: 20