Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Elektryczne zespoły trakcyjne
->
EN57AL
EVN: 94 51 2 122 301-6 (PL-KD ra)
EVN: 94 51 2 122 302-4 (PL-KD s)
EVN: 94 51 2 122 303-2 (PL-KD rb)
EVN: 94 51 2 122 301-6 (PL-KD ra)
EVN: 94 51 2 122 302-4 (PL-KD s)
EVN: 94 51 2 122 303-2 (PL-KD rb)
numer fabryczny
1982 rok produkcji
42 Wiek pojazdu
Czynny status
11822 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
2012-12-27 | ex. --> EN57-1501 | ||
2013-01-** | Dolnośląski ZPR we Wrocławiu (delegacja) | Przewozy Regionalne Sp. z o.o. (Urząd Marszałkowski Woj. Dolnośląskiego) | mikrobart |
2013-01-** | Urząd Marszałkowski Woj. Dolnośląskiego | Urząd Marszałkowski Woj. Dolnośląskiego | mikrobart |
2013-07-01 | Koleje Dolnośląskie S.A. (delegacja) | Koleje Dolnośląskie S.A. (Urząd Marszałkowski Woj. Dolnośląskiego) | mikrobart |
2024-06-14 | ----------- (dzierzawa) | Koleje Śląskie sp. z o.o. (Koleje Dolnośląskie S.A.) | arctodus1111 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
2012-12-27 | ZNTK Mińsk Mazowiecki | biało-żółte (UMWD) | Modernizacja + NG G1 siedzenia: tapiecerowane czerwone, czerwone zagłówki klimatyzacja blacha: gładka boczny wyświetlacz | rustsaltz |
2018-04-03 | ZNTK Mińsk Mazowiecki | biało-żółte (KD) | Naprawa P4 1P4/1 siedzenia: tapicerowane czerwone, czerwone zagłówki klimatyzacja blacha: gładka boczny wyświetlacz | Kamil Sikora |
2023-10-1* | PESA Minsk Mazowiecki | biało-żółte (KD) | Naprawa P4 1P4/2 siedzenia: tapicerowane czerwone, czerwone zagłówki drzwi odskokowo-przesuwne klimatyzacja blacha: gładka boczny wyświetlacz internet bezprzewodowy WiFi | arctodus1111 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2017-09-20 | Ogłoszono postępowanie przetargowe dotyczące wykonania utrzymania poziomu P4 pojazdu wraz z pracami dodatkowymi, w skład których wejdzie nowa malatura z powłoką anty grafitti. Zamawiający chce również wymiany baterii w rejestratorze zdarzeń EFA, wzorcowanie (legalizacja) licznika energii elektrycznej oraz przystosowanie sygnalizacji drzwi wejściowych do aktualnie obowiązujących przepisów TSI PRM. | ----- | pitagoras23 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710