Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Elektryczne zespoły trakcyjne -> EN57

id pojazdu: 1664
Numer fabryczny: 599/1988
Rok produkcji: 1988
Wiek pojazdu: 32 lat
Status: Zmiana oznaczeń
Wyświetleń: 4958


EN57-1718
EVN: 94 51 2 120 117-8 (PL-SKMT ra)
EVN: 94 51 2 120 118-6 (PL-SKMT s)
EVN: 94 51 2 120 119-4 (PL-SKMT rb)

>>Zobacz listę filmów (2)

Historia przydziałów
DataLokomotywowniaPrzewoźnikDodałOpcje
1988-07-01MD Gdynia ChyloniaPKP
Obleśny Szczur
1989-02-01MD Gdynia CisowaPKP
Obleśny Szczur
1997-07-01MT GdyniaPKP
Obleśny Szczur
1999-04-01MZ GdyniaPKP
Obleśny Szczur
1999-09-01Zakład Taboru w GdyniPKP
Obleśny Szczur
1999-12-01SKM - Gdynia CisowaPKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.
Obleśny Szczur
2006-11-26-----------
(delegacja)
SKM sp. z o.o. w Warszawie
(PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.)
Obleśny Szczur
2007-07-**SKM - Gdynia CisowaPKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.
Obleśny Szczur
2008-10-13-----------
(delegacja)
SKM sp. z o.o. w Warszawie
(PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.)
Obleśny Szczur
2009-12-11SKM - Gdynia CisowaPKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.
Obleśny Szczur
2009-12-16-----------
(delegacja)
SKM sp. z o.o. w Warszawie
(PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.)
Obleśny Szczur
2011-08-**SKM - Gdynia CisowaPKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.
Obleśny Szczur
2020-04-08-----------
(delegacja)
Koleje Dolnośląskie S.A.
(PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.)
Wymiana taboru ze spółką Koleje Dolnośląskie S.A.
dimex99
2020-06-**Zmiana Oznaczeń --> EN57AKM-1718arctodus1111
Historia naprawy i malowań
DataZNTKMalowanieTyp naprawyWyposażenieDodałOpcje
1988-**-**Pafawag Wrocławżółto-niebieskie
Wyprodukowano
wyświetlacz: "film"
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
Obleśny Szczur
2003-02-28ZNTK Mińsk Mazowieckiżółto-niebieskie SKM
Naprawa rewizyjna
wyświetlacz: "film"
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
mikrobart
2008-01-10SKM Trójmiastożółto-niebieskie SKM
Naprawa rewizyjna
wyświetlacz: "film"
siedzenia: tapicerowane (ZNTK Mińsk Maz.)
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
Obleśny Szczur
2013-12-21Tabor Szynowy Opole S.A.niebiesko-żółte SKM
Modernizacja + NG
1P5+M
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane niebieskie
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
zmodernizowane czoło
klimatyzacja
mikrobart
2018-05-30SKM Trójmiastoniebiesko-żółte SKM
Jednostka jeździć złączony razem z 21 jednostkami EN57AKM, które były modernizowane w 2014 roku w ZNTK Mińsk Mazowiecki.
Naprawa P4
1P4/1
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane niebieskie
uwagi siedzenia: turkusowe + szare zagłówki
blacha: gładka
zmodernizowane czoło
bienio8


Historia zdarzeń
Fotografie
FotoOpis
EN57-1718

2020-06-19 - Deszczowa aura powitała trójmiejską jednostkę w pierwszym dniu jej planowej jazdy z podróżnymi po dolnośląskich torach. EN57AKM-1718 należąca do PKP SKM Trójmiasto jako pociąg osobowy KD 69565 relacji Wrocław Główny – Lubin zatrzymuje się na torze 1 przy peronie 2 zabytkowej stacji Wrocław Leśnica. Choć elektryczny zespół trakcyjny przybył do bazy Kolei Dolnośląskich w Legnicy 8 kwietnia 2020 roku to, z powodu pandemii koronawirusa, dopiero 19 czerwca 2020 roku zaczął zwiedzanie dolnośląskich szlaków. Jego pojawienie się w tym rejonie to efekt wymiany taboru pomiędzy obiema spółkami. PKP SKM Trójmiasto otrzymała od Kolei Dolnośląskich SA132-002, który wozi podróżnych po Pomorskiej Kolei Metropolitarnej. Powyższa jednostka jest jedyną we flocie trójmiejskiej SKM-ki, która poznaje najwięcej różnych szlaków kolejowych Polski. Po zwiedzaniu stolicy i okolic (jeszcze jako EN57-1718), teraz wybrała się w podróż do miasta swoich narodzin – Wrocławia. W międzyczasie zwiedziła jeszcze Mińsk Mazowiecki oraz Opole, gdzie w tamtejszych zakładach przeszła modernizację. Tekst i zdjęcie: Piotr Strzałek.

Autor: Piotr Strzałek
EN57-1718

2019-05-01 - EN57-1718 i EN57AKM-880 SKM Trójmiasto jako pociąg linii S2 rel. Wejherowo-Gdańsk Śródmieście odjeżdża z peronów SKM na stacji Gdynia Główna.

Autor: J2W3
6 komentarzy
EN57-1718

2019-03-23 - Jako poc. SKM z Gdańska Śródmieścia do Redy wjeżdża na stację Gdańsk Główny.

Autor: kacper52115
EN57-1718

2016-09-10 - Gdańsk Główny. EN57-1718 podstawia się jako pociąg osobowy SKM T1 "97560" do Tczewa.

Autor: Ficek
1 komentarz
EN57-1718

2016-07-08 - stacja Pruszcz Gdański | EN57-1718 jako poc. nr 97558 Gdańsk Gł. - Tczew

Autor: Paweł Telega
EN57-1718

2015-07-22 - "Opolanka" podczas postoju na przystanku osobowym Cieplewo. Jednostka ta często pojawiała się na tych kursach Gdańsk Główny - Tczew - Gdańsk Główny. Od około 2016 roku Trójmiejska SKM nie dowozi już pasażerów do Tczewa.

Autor: Wojmarek
EN57-1718

2014-08-04 - Jednostka EN57-1718 jako SKM do Tczewa mija nastawnie ZTA w Zajączkowie Tczewskie.

Autor: przem710
EN57-1718

2010-08-30 - EN57-1718 w duecie z EN57-880 pracujący wówczas dla SKM Warszawa przy obsłudze linii S2 z Pruszkowa do Sulejówka Miłosnej wjeżdżają w perony p.odg. Warszawa Włochy.

Autor: Kamil Sikora
EN57-1718

2010-01-16 - Warszawa Wschodnia. EN57-1718 stoi na stacji początkowej jako pociąg osobowy SKM S2 do Warszawy Zachodniej.

Autor: Ficek
EN57-1718

2009-08-20 - Warszawa Wschodnia. EN57-1718 odjeżdża ze stacji jako pociąg osobowy SKM S2 w relacji Sulejówek Miłosna-Pruszków.

Autor: Ficek


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.58743 sekundy, zapytań SQL: 23