Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Elektryczne zespoły trakcyjne -> EN57

EN57-701


EVN: 94 51 2 121 059-1 (PL-PREG ra)
EVN: 94 51 2 121 060-9 (PL-PREG s)
EVN: 94 51 2 121 061-7 (PL-PREG rb)
0

234 numer fabryczny

1968 rok produkcji

53 Wiek pojazdu

Czynny status

3706 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
1968-09-01MD Katowice
PKPmikrobart
1997-07-01MT Łazy
PKPmikrobart
1999-04-01MZ Łazy
PKPmikrobart
1999-09-01Zakład Taboru w Łazach
PKPmikrobart
2001-10-01Śląski ZPR w Katowicach
PKP Przewozy Regionalnemikrobart
2006-08-**Wielkopolski ZPR w Poznaniu
PKP Przewozy Regionalnemikrobart
2007-01-**Warmińsko-Mazurski ZPR w Olsztynie
PKP Przewozy Regionalnemikrobart
2009-12-08Warmińsko-Mazurski ZPR w Olsztynie
Przewozy Regionalne Sp. z o.o.mikrobart
2014-01-01Oddział Warmińsko-Mazurski z siedzibą w Olsztynie
Przewozy Regionalne Sp. z o.o.arctodus1111
2020-01-23Warmińsko-Mazurski Zakład w Olsztynie
bot
POLREGIO Sp. z o.o.przem710

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1968-**-**Pafawag Wrocław

brak danychProdukcja


wyświetlacz: brak danych
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
mikrobart
1999-02-28Brak danych

brak danychNaprawa rewizyjna


wyświetlacz: brak danych
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
mikrobart
2002-01-03Brak danych

brak danychNaprawa rewizyjna


wyświetlacz: brak danych
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
mikrobart
2007-02-26ZNTK Mińsk Mazowiecki

czarno-czerwoneNaprawa glowna
G2

wyświetlacz: diodowy
siedzenia: tapicerowane SPOT
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
mikrobart
2012-06-20PR Olsztyn

czarno-czerwoneNaprawa rewizyjna
2R1

wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane SPOT
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
Leonardo
2017-**-**PR Olsztyn

czarno-czerwonePrzeglad P2/R


wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane SPOT
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
Kamil Sikora
2018-10-24PR Olsztyn

szaro - czerwono - pomarańczowe (POLREGIO)Naprawa P4
2P4/2

wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
szyby wewnętrzne
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane SPOT
uwagi siedzenia:
blacha: ryflowana
dimex99

Historia statusów

DataStatusDodał
2017-06-19OR
Kamil Sikora
2018-05-**NR
Naprawa P4 (2P4/2) w PR Olsztyn (PRST Iława).
Kamil Sikora
2018-10-30Czynny
Po naprawie 2P4/2.
Kamil Sikora

Historia zdarzeń

DataZdarzenieRodzaj zdarzeniaDodał
2015-05-25Razem z EN57-725 podczas prowadzenia pociągu regio 75123 relacji Poznań Gł. - Olsztyn Gł. na szlaku Kowalewo Pomorskie - Wąbrzeźno doszło do zderzenia z nieoznakowanym motorowerem (bez tablic rejestracyjnych). Dwie osoby (kierujący i pasażer motoroweru) ranne. Motorower uszkodzony, jednostki nieuszkodzone, stan techniczny zezwalał na dalszą jazdę.-----pitagoras23

Fotografie

FotografiaOpis

2021-07-10 Iława

EN57-701 jako R90205 Jabłonowo Pomorskie-Olsztyn uchwycony na stacji Iława Główna Autor: Bartłomiej Halewski-Kolej na Polskę - Zgoda jest


KOLEJ PO KOLEI autor 293 wyswietlen 1 komentarze

2020-02-11 Olsztyn

Główny. Regio do Jabłonowa Pom. chwilę po wystawieniu w perony.


arctodus1111 autor 675 wyswietlen 0 komentarze

2018-12-29 Malbork

EN57-701 na Stacji Malbork czeka na zatrudnienie


KK95 autor 637 wyswietlen 0 komentarze

2017-04-18 Olsztyn

EN57-701+1314 kończą bieg jako pociąg REGIO "90617" z Działdowa. Następnie jednostki zostaną rozczepione. EN57-1314 zjedzie na teren szopy, zaś EN57-701 w tory postojowe.


Ficek autor 596 wyswietlen 0 komentarze

2014-03-29 Inowrocław

Z poc. 57110 IR"Drwęca" Olsztyn Gł. - Poznań Gł.


rogonon autor 779 wyswietlen 0 komentarze

2012-07-25 Inowrocław

75115 IR"Drwęca" Poznań Gł. - Olsztyn Gł.


rogonon autor 750 wyswietlen 0 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.07037 sekundy, zapytań SQL: 32