Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Elektryczne zespoły trakcyjne -> EN57

EN57-1276


EVN: 94 51 2 121 971-7 (PL-PREG ra)
EVN: 94 51 2 121 972-5 (PL-PREG s)
EVN: 94 51 2 121 973-3 (PL-PREG rb)
0

1276 numer fabryczny

1979 rok produkcji

45 Wiek pojazdu

Zlomowany status

4016 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
1979-**-**MD Warszawa Grochów
PKPmikrobart
1979-04-**MD Warszawa Ochota
PKPmikrobart
1984-04-**MD Łuków
PKPmikrobart
1997-02-01MT Skarżysko-Kamienna
PKPmikrobart
1999-04-01MZ Skarżysko-Kamienna
PKPmikrobart
1999-09-01Zakład Taboru w Skarżysku-Kamiennej
PKPmikrobart
2001-10-01Kujawsko-Pomorski ZPR w Bydgoszczy
PKP Przewozy Regionalnemikrobart
2009-12-08Kujawsko-Pomorski ZPR w Bydgoszczy
Przewozy Regionalne Sp. z o.o.mikrobart
2014-01-01Oddział Kujawsko-Pomorski z siedzibą w Bydgoszczy
Przewozy Regionalne Sp. z o.o.arctodus1111
2019-07-18Oczekuje zlomowania pitagoras23
2020-09-**Zlomowany +++Piter_P19

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1979-**-**Pafawag Wrocław

brak danychProdukcja


wyświetlacz: brak danych
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
mikrobart
2002-07-18ZNTK Mińsk Mazowiecki

brak danychNaprawa glowna
G1

wyświetlacz: brak danych
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
mikrobart
2005-11-17PR Łódź

brak danychNaprawa rewizyjna
1R1

wyświetlacz: brak danych
siedzenia: brak danych
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
mikrobart
2012-03-12PFL Fablok

czarno-czerwoneNaprawa rewizyjna
1R2

wyświetlacz: diodowy
siedzenia: skaj
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
mikrobart
2017-04-**PR Bydgoszcz

czarno-czerwonePrzeglad P2/R


wyświetlacz: mozaikowy
siedzenia: skaj
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
Kamil Sikora

Historia zdarzeń

DataZdarzenieRodzaj zdarzeniaDodał
2017-07-31Razem z EN57-1339 i EN57-1277 prowadzi pociąg specjalny musicRegio "Zaraz będzie ciemno" relacji Warszawa Gdańska - Kostrzyn n/O.-----pitagoras23
2019-07-18Jednostka wystawiona na sprzedaż w celu złomowania razem z EN57 o numerach 780, 815, 1042, 1068, 1095, 1096, 1111, 1255, 1277 oraz 1284Ogloszenie przetargumat mat EN57

Fotografie

FotografiaOpis

2017-05-02 Warszawa

EN57-1276+1339 skończyły bieg jako pociąg służbowy z Warszawy Stadion gdzie wcześniej skończyły bieg jako pociąg specjalny "Legion Piła" z Piły Głównej. Pociąg został uruchomiony dla kibiców Lecha Poznań z okazji odbywającego się tego dnia na Stadionie Narodowym w Warszawie finału Pucharu Polski w piłce nożnej. Obok widoczny jest ET22-950 na czele kontenerów.


Ficek autor 949 wyswietlen 0 komentarze

2016-07-28 Turzno

EN57-1276 wjeżdża na p.o. Turzno Kujawskie z pociągiem R51300 rel. Toruń Główny - Kutno.


Olkol424 autor 529 wyswietlen 0 komentarze

2016-05-25 Bydgoszcz

Jako poc. 85422 REGIO Piła Gł. - Bydgoszcz Gł.


rogonon autor 829 wyswietlen 0 komentarze

2015-03-30 Inowrocław

75304 REGIO Poznań Gł. - Toruń Gł.


rogonon autor 836 wyswietlen 0 komentarze

2014-09-10 Inowrocław

Jako poc. 50531 REGIO Inowrocław - Bydgoszcz Gł.


rogonon autor 777 wyswietlen 0 komentarze

2014-06-07 Mimowola

Jako poc. 75305 REGIO Poznań Gł. - Toruń Gł.


rogonon autor 1069 wyswietlen 0 komentarze

2013-07-24 Toruń

Wnętrze przedziału.


Alienik autor 840 wyswietlen 0 komentarze

2012-06-09 Białośliwie

EN57-1276 jako pociąg Regio z Piły do Bydgoszczy wjeżdża na stację Białośliwie


Tp4 autor 857 wyswietlen 0 komentarze

2012-05-05 Skierniewice

EN57-1276+1222 odjeżdżają ze stacji jako pociąg interREGIO "33022/3" w relacji Łódź Kaliska-Warszawa Wschodnia.


Ficek autor 569 wyswietlen 0 komentarze

2006-10-15 Poznań

Jednostka w peronach. (Nic nie pamiętam...)


Kolins autor 649 wyswietlen 0 komentarze

2002-12-26 Bydgoszcz

stacja Bydgoszcz Gł. | EN57-1276 + 1277 jako poc. nr 58427 Toruń Gł. - Piła Gł.


Pawel Telega autor 897 wyswietlen 1 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.11465 sekundy, zapytań SQL: 29