Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Elektryczne zespoły trakcyjne -> EN57

id pojazdu: 1070
Numer fabryczny: 970/314
Rok produkcji: 1981
Wiek pojazdu: 40 lat
Status: W eksploatacji
Wyświetleń: 3111


EN57-2024
ex EN57-1436
EVN: 94 51 2 122 766-0 (PL-PREG ra)
EVN: 94 51 2 122 767-8 (PL-PREG s)
EVN: 94 51 2 122 768-6 (PL-PREG rb)

Historia przydziałów
DataLokomotywowniaPrzewoźnikDodałOpcje
2006-09-29ex --> EN57-1436
2006-09-29Małopolski ZPR w KrakowiePKP Przewozy Regionalne
mikrobart
2009-12-08Małopolski ZPR w KrakowiePrzewozy Regionalne Sp. z o.o.
mikrobart
2014-01-01Oddział Małopolski z siedzibą w KrakowiePrzewozy Regionalne Sp. z o.o.
arctodus1111
2019-10-19Oddział Dolnośląski z siedzibą we WrocławiuPrzewozy Regionalne Sp. z o.o.
Alienik
2020-01-23Dolnośląski Zakład we WrocławiuPOLREGIO Sp. z o.o.
[bot]
przem710
2020-09-**Małopolski Zakład w KrakowiePOLREGIO Sp. z o.o.
Kamil Chmielewski
2020-0x-**-----------
(delegacja)
Koleje Śląskie sp. z o.o.
(POLREGIO Sp. z o.o.)
arctodus1111
Historia naprawy i malowań
DataZNTKMalowanieTyp naprawyWyposażenieDodałOpcje
2006-09-29NEWAG S.A. Nowy Sączczarno-czerwone
Modernizacja + NG
G1+M
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane SPOT
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
mikrobart
2012-02-08PR Łódźczarno-czerwone
Naprawa rewizyjna
1R1
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane SPOT
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
Dominik Piotrowicz
2017-06-**PR Krakówczarno-czerwone
Przegląd P2/R
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane SPOT
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
zmodernizowane czoło
Kamil Sikora
2018-03-19ZNT Kruszewiecszaro - czerwono - pomarańczowe (POLREGIO)
Naprawa P4
1P4/2
wyświetlacz: diodowy
boczny wyświetlacz
indywidualne otwieranie drzwi
siedzenia: tapicerowane SPOT
uwagi siedzenia:
blacha: gładka
zmodernizowane czoło
YOGEE


Historia zdarzeń
Fotografie
FotoOpis
EN57-2024

2020-10-17 - Wszystko wskazuje na to, że jednostka powróciła do pracy w małopolskim zakładzie Polregio.

Autor: YOGEE
EN57-2024

2020-08-25 - Banan w służbie KŚ oczekuje odjazdu jako Os Lubliniec - Oświęcim

Autor: arctodus1111
EN57-2024

2020-03-08 - EN57-2024 jako regio z Wrocławia wjeżdża na stację Kalisz.

Autor: J2W3
EN57-2024

2020-01-23 - Główny. Regio Zielona Góra Główna - Międzylesie za chwilę odjedzie w kierunku Brochowa.

Autor: arctodus1111
EN57-2024

2019-07-10 - Wraz z EN57-2013 podjeżdża do peronu jako Regio do Krakowa.

Autor: YOGEE
EN57-2024

2019-06-24 - Wnętrze przedziału.

Autor: Karol2002
EN57-2024

2019-02-19 - Jednostka podstawiła się w perony jako Regio do Krakowa.

Autor: YOGEE
EN57-2024

2018-09-20 - Pod odnawianym wiaduktem,wmanewrowuje się na peron skąd odjedzie jako Regio do Oświęcimia.

Autor: YOGEE
EN57-2024

2018-08-21 - EN57-2024 po przyjeździe z Krakowa jako pociąg R "Kasprowy" wygrzewa się na jednym z torów stacji Zakopane

Autor: Xycron
1 komentarz
EN57-2024

2018-05-24 - Widok na rozkopaną stację w Trzebini,na której niespodziewanie pojawił się dawno nie widziany kibelek 2024 w nowych barwach.W miejscu gdzie widać koparkę,jeszcze niedawno był peron "oświęcimski".

Autor: YOGEE
EN57-2024

2016-10-27 - EN57-2024 jako pociąg Regio do Zakopanego, oczekuje godziny odjazdu na stacji początkowej.

Autor: Czapajew
EN57-2024

2010-07-XX - Regio do Krakowa Głównego mija Puszcze Niepołomicką, hamując przed przystankiem Szarów.

Autor: Matt95


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 2.39918 sekundy, zapytań SQL: 22