Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy spalinowe -> SM42

id pojazdu: 8405
Numer fabryczny: 6D-9252/1976
Rok produkcji: 1976
Wiek pojazdu: 44 lat
Status: Wyłączony z eksploatacji
Wyświetleń: 1393
Miejsce odstawienia lokomotywy: Jaworzno Szczakowa.

SM42-798
EVN: 98 51 8 620 413-9 (PL-PKPC)

Historia przydziałów
DataLokomotywowniaPrzewoźnikDodałOpcje
1976-03-30MD Kraków PłaszówPKP
pitagoras23
1997-07-01MT KrakówPKP
pitagoras23
1999-04-01MZ KrakówPKP
pitagoras23
1999-09-01Zakład Taboru w KrakowiePKP
pitagoras23
2001-10-01Zakład Taboru w KrakowiePKP Cargo S.A.
pitagoras23
2009-01-01PKP Cargo Małopolski Zakład Spółki w KrakowiePKP Cargo S.A.
pitagoras23
2011-01-01PKP Cargo Śląsko-Dąbrowski Zakład Spółki w KatowicachPKP Cargo S.A.
pitagoras23
2012-06-28PKP Cargo Południowy Zakład Spółki w Nowym SączuPKP Cargo S.A.
Paweł Telega
2014-07-01PKP Cargo Południowy Zakład Spółki w KatowicachPKP Cargo S.A.
Kolejman75
Historia naprawy i malowań
DataZNTKMalowanieTyp naprawyWyposażenieDodałOpcje
1976-**-**FABLOK Chrzanówbrak danych
Wyprodukowano
pitagoras23
2013-05-31PKP Cargo Tabor Czerwieńskniebieskie + jasnozielony pas
Naprawa rewizyjna
pitagoras23


Historia zdarzeń
Fotografie
FotoOpis
SM42-798

2019-04-27 - SM42-798 odstawiona na terenie lokomotywownia Jaworzno Szczakowa.

Autor: Czapajew
SM42-798

2018-09-15 - Szczakowa.Kolejna odstawiona stonka na terenie szczakowskiej lokomotywowni.

Autor: YOGEE
SM42-798

2017-05-09 - SM42-798 z pokaźnym składem maszyn PKP Energetyki zbliża się do semaforów stacji Jaworzno Szczakowa, po prawej widoczne zabudowania szczakowskiej lokomotywowni a przed nią rzędy odstawionych ET22, ET21, SM31, SM42

Autor: FAREN
SM42-798

2015-07-XX - Kabina SM42-798.

Autor: Czapajew
SM42-798

2015-07-08 - EN "Chopin" z Wiednia do Warszawy po 9 godzinach stania w lesie, jest ściągany do Pszczyny przez SM42-798. Skład utknął przed Kobiórem ze względu na powalone drzewa po rannej nawałnicy. Za Stonką jedzie SM31-145, która jako pierwsza miała uratować "Chopina", ale po podłączeniu się do niego zdefektowała. Skład jechał w stronę Tychów torem lewym, ponieważ tor 2. jest remontowany, w efekcie czego szlak został zupełnie zablokowany. Aby uratować "Chopina", sieciowy musiał przedostać się od Czechowic Dziedzic usuwając wszystkie przeszkody przed sobą. W miejscu, gdzie utknął konieczne było podniesienie sieci. Po tej operacji pociąg sieciowy wrócił do Pszczyny i wtedy spalinówki mogły jechać na ratunek. Na czele "Chopina" jechała EP09-016.

Autor: niemiec


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.34969 sekundy, zapytań SQL: 19