Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy parowe
->
Pm3
Pm3-6
14917/1940 numer fabryczny
1940 rok produkcji
84 Wiek pojazdu
Zlomowany status
2113 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
od 1940-08-31 do 1945-**-** | brak danychJako 03 1006 | DRB | Tp4 |
od 1945-**-** do 1946-01-** | MD PoznańJako 03 1006 | PKP | Tp4 |
od 1946-01-** do 1946-03-08 | MD Piotrków Trybunalski (delegacja)Jako 03 1006 | PKP (PKP) | Tp4 |
od 1946-03-09 do 1947-12-31 | MD PoznańJako 03 1006 | PKP | Tp4 |
od 1948-01-01 do 1949-01-24 | MD Poznań Osobowa | PKP | Tp4 |
od 1949-01-25 do 1950-06-** | MD Iława | PKP | Tp4 |
od 1950-06-** do 1959-**-** | MD Bydgoszcz Główna | PKP | Tp4 |
od 1959-**-** do 1960-**-** | MD Olsztyn | PKP | Tp4 |
od 1960-**-** do 1965-03-** | MD Toruń Główny | PKP | Tp4 |
od 1965-03-** do 1965-xx-xx | MD Zajączkowo TczewskieJako kocioł ogrzewczy zbiorników mazutowych | PKP | Tp4 |
od 1965-xx-xx do 1967-02-18 | MD Gdyniadata niepotwierdzona; w sierpniu 1965r. był na stanie MD Gdynia | PKP | Pawel Telega |
1967-02-19 | Oczekuje zlomowania | Tp4 | |
xxxx-xx-xx | Zlomowany +++ | przem710 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1940-08-31 | Borsig Lokomotiv-Werke GmbH Berlin | brak danych | Produkcja Kociol: 14917/1940 Producent kotla: Borsig Otulina aerodynamiczna: Pelna Tender: 2'2T34 | Tp4 |
1949-01-24 | ZNTK Bydgoszcz | Oliwkowa | Naprawa srednia Kociol: 14917/1940 Producent kotla: Borsig Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Tp4 |
1949-11-22 | ZNTK Bydgoszcz | brak danych | Naprawa srednia Kociol: Brak danych Producent kotla: Brak danych Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Pawel Telega |
1951-02-24 | ZNTK Bydgoszcz gorące osie | brak danych | Naprawa srednia Kociol: Brak danych Producent kotla: Brak danych Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Pawel Telega |
1952-09-22 | ZNTK Bydgoszcz | brak danych | Naprawa glowna Kociol: Brak danych Producent kotla: Brak danych Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Pawel Telega |
1954-04-16 | ZNTK Bydgoszcz | brak danych | Naprawa srednia Kociol: Brak danych Producent kotla: Brak danych Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Pawel Telega |
1955-09-24 | ZNTK Bydgoszcz | brak danych | Naprawa srednia Kociol: Brak danych Producent kotla: Brak danych Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Pawel Telega |
1957-05-31 | ZNTK Bydgoszcz | brak danych | Naprawa glowna Kociol: Brak danych Producent kotla: Brak danych Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Pawel Telega |
1958-11-13 | ZNTK Bydgoszcz | brak danych | Naprawa srednia Kociol: Brak danych Producent kotla: Brak danych Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Pawel Telega |
1959-04-15 | ZNTK Bydgoszcz pęknięta rama wózka | brak danych | Naprawa awaryjna Kociol: Brak danych Producent kotla: Brak danych Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Pawel Telega |
1961-01-18 | ZNTK Gdańsk | brak danych | Naprawa srednia Kociol: Brak danych Producent kotla: Brak danych Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Pawel Telega |
1962-09-30 | ZNTK Bydgoszcz | brak danych | Naprawa glowna Kociol: Brak danych Producent kotla: Brak danych Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Pawel Telega |
1962-11-15 | ZNTK Bydgoszcz pęknięcie bloku osi | brak danych | Naprawa awaryjna Kociol: Brak danych Producent kotla: Brak danych Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Pawel Telega |
1965-08-02 | ZNTK Bydgoszcz | brak danych | Naprawa srednia Kociol: Brak danych Producent kotla: Brak danych Otulina aerodynamiczna: Czesc gorna Tender: 32D3 | Pawel Telega |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
1946-10-** | Nadanie oznaczeń PKP | ----- | Tp4 |
1968-**-** | Zakończenie eksploatacji | ----- | Tp4 |
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710