Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Fotografie
FotoOpis
ST44-437
xxxx-xx-xx - Tytułowa lokomotywa wraz z parowozem Ty2 na torach stacyjnych pod semaforami. Zdjęcie autorstwa Jerzego Szeliga ze zbioru zdjęć Stacji Muzeum (https://cyfrowa.stacjamuzeum.pl/).

Autor: SPG
628/928 659
2025-02-12 - Dwuczłonowy spalinowy zespół trakcyjny 928 659/628 659 Arriva RP odpoczywa na stacji Grudziądz. Jest to drugi zmodernizowany pojazd tej serii w Arriva RP. W zakresie wspomnianej modernizacji najbardziej widoczny jest montaż na dachu klimatyzacji dla maszynisty i podróżnych. Ponadto wykonano m.in. dostosowanie WC do osób niepełnosprawnych. Pierwszym był 628 657/928 657 zmodernizowany w październiku 2024 roku, którego moja fotografia po modernizacji jest dostępna w niniejszym serwisie. Tekst i zdjęcie: Piotr Strzałek.

Autor: Piotr Strzalek
SU42-505
2024-12-07 - Szczątki SU42-505 Polregio (w barwach i z nazwą Przewozy Regionalne) na stosie pogiętych blach będących jeszcze niedawno lokomotywami. Tytułowa maszyna skończyła tutaj swój żywot. Wraz z nią dnia 16 listopada 2024 roku do Wapienna na kasację przywieziono: EN57-1163, EN57-1333, EN57-1386, SM42-168, SM42-221, SM42-413 i SU45-168. W chwili wykonania fotki nic już nie istniało. W Nowym 2025 Roku życzę wszystkim zdrowia, ciekawych kadrów i jak najmniej widoków jak na powyższym zdjęciu. Tekst i zdjęcie: Piotr Strzałek.

Autor: Piotr Strzalek
810 165-1
2024-11-28 - Na galerii Ilostanu Pojazdów Trakcyjnych debiutuje, jeszcze pachnący farbą, normalnotorowy wagon motorowy serii 810 o numerze 810 165-1. Pojazd rozpoczyna kurs nr 716 relacji Pleszew Miasto – Kowalew (Pleszew Wąsk.). Pociąg zbliża się do rzadko spotykanego rozjazdu łączącego splot torów o szerokości 750 i 1435 mm. Tekst i zdjęcie: Piotr Strzałek.

Autor: Piotr Strzalek
ER160-59
2024-11-19 - Na galerii Ilostanu Pojazdów Trakcyjnych debiutuje ER160-59. Jak na debiut przystało jednostka jest chrzczona wodą prosto z nieba podstawiając się w perony stacji Tłuszcz. Jako druga jedzie ER160-54. Jednostki należące do Kolei Mazowieckich po kilkunastu minutach postoju pojadą jako pociąg osobowy KM 11778 relacji Tłuszcz - Warszawa Wileńska. Całą trasę pokonają w ulewnym deszczu. Tekst i zdjęcie: Piotr Strzałek.

Autor: Piotr Strzalek
ET22-5281
2024-10-31 - Na stacji Kobylnica odpoczywa ET22-5281 Pol-Trans z pociągiem towarowym złożonym z węglarek. Za tytułową maszyną SM42-2141 Pol-Trans. Tekst i zdjęcie: Piotr Strzałek.

Autor: Piotr Strzalek
EP07-330
2024-10-29 - EP07-330 podczas naprawy w Oleśnicy.

Autor: Zielu
SM42-2163
2024-10-24 - SM42-2163 odpoczywa w Żarach.

Autor: Xamiecki
193 566-7
2024-10-19 - 193 566-7 z pociągiem EC 172 dobija do stacji Česká Třebová.

Autor: Zielu
EU07-320
2024-10-05 - Gotowa EU07-320 na bocznicy Dozamelu, niedaleko stacji Wrocław Gądów.

Autor: Zielu
EU200-010
2024-09-25 - EU200-010 PKP Intercity prezentowana przez producenta, firmę Newag, podczas targów kolejowych InnoTrans 2024 w stolicy Niemiec. Wielosystemowe lokomotywy elektryczne Griffin 200 mogą poruszać się po terenie Polski, Czech, Słowacji, Austrii, Węgier oraz Niemiec. Na dzień wykonania zdjęcia trwają procedury dopuszczające je do ruchu za granicą. Jest to pierwsza polska lokomotywa mogąca poruszać się z prędkością 200 km/h. Podczas testów osiągnęła rekordową prędkość 240 km/h. PKP Intercity otrzyma z Newagu 15 sztuk takich elektrowozów oraz kolejne aż 63 z opcją zakupu dodatkowych 32 w ramach oddzielnego zamówienia. Tekst i zdjęcie: Piotr Strzałek.

Autor: Piotr Strzalek
193 569
2024-08-07 - 193 569 Bahnoperatoru uchwycony na żeberku stacji Kamieniec Ząbkowicki

Autor: Zielu
ET41-049
2024-07-26 - Człon B jamnika, czyli ostatnia część z wielu lokomotyw do fizycznej likwidacji w Mogilnie

Autor: Stojak_13
ET41-152
2024-07-26 - Jamnik w trakcie fizycznej likwidacji

Autor: Stojak_13
ET42-021
2024-07-26 - Czapajew w trakcie fizycznej likwidacji

Autor: Stojak_13
EN57-1239
2024-07-16 - EN57-1239 stoi na bocznicy firmy złomiarskiej w Wapiennie, który oczekuje na złomowanie.

Autor: Szymon24
182 037-2
2024-07-07 - Debiutująca na galerii Ilostanu Pojazdów Trakcyjnych w nowych barwach Škoda 182 037-2 Lokorent Services (dzierżawiona przez FDM-REW) stoi na stacji Toruń Główny. Za nią SM42-527 także w dzierżawie przez FDM-REW od firmy Lokomotiv. Tekst i zdjęcie: Piotr Strzałek.

Autor: Piotr Strzalek
186 353-9
2024-07-03 - Traxx 186 353-9 odpoczywa pomiędzy platformami na stacji Wołów. Pierwsze zdjęcie lokomotywy wykonane w Polsce na niniejszej galerii.

Autor: Piotr Strzalek
193 578-2
2024-06-04 - 193 578-2 na czele pociągu IC Bathory do Warszawy odbywa planowy postój na stacji Staré Město u Uherského Hradiště.

Autor: Zielu
SM42-3003
2024-06-01 - Tabliczka lokomotywy SM42-3003

Autor: SzynoBus
111Ed-085
2024-05-31 - Dopasowana kolorystycznie pod kolor semafora i zarazem pachnąca nowością Gama wyjeżdża na jazdę próbną ze stacji Bydgoszcz Główna. 111Ed-085 RCP debiutuje na galerii Ilostanu Pojazdów Trakcyjnych. Na lokomotywie już widnieje logo przewoźnika CTL Logistics dla którego wkrótce będzie jeździć. Tekst i zdjęcie: Piotr Strzałek.

Autor: Piotr Strzalek
SA106-008
2024-05-13 - Po dużym remoncie i dokonaniu niezbędnych ulepszeń dla komfortu podróży maszynisty i podróżnych SA106-008 debiutuje na niniejszej galerii w nowej szacie graficznej z hasłem „Młody Kopernik”. Szynobus (będący cały czas własnością Województwa Warmińsko-Mazurskiego) wykonuje manewry na modernizowanej stacji Olsztyn Główny.

Autor: Piotr Strzalek
SM31-111
2024-05-05 - SM31 wygrzewa się na terenie bazy SKPL

Autor: Stojak_13
48WEc-048
2024-04-29 - 48WEc-048 Koleje Dolnośląskie stoi w miejscu swoich narodzin, czyli na terenie fabryki PESA Bydgoszcz. Tekst i zdjęcie: Piotr Strzałek.

Autor: Piotr Strzalek
48WEc-045
2024-03-26 - 48WEc-045 Koleje Dolnośląskie debiutuje na galerii Ilostanu Pojazdów Trakcyjnych. Elf II stoi w miejscu swoich narodzin, czyli na terenie fabryki PESA Bydgoszcz. Tekst i zdjęcie: Piotr Strzałek.

Autor: Piotr Strzalek


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 1.15317 sekundy, zapytań SQL: 7