
Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Foto | Opis |
![]() | EU04-241983-08-01 - Jako eksponat w Muzeum Kolejnictwa, lokomotywa przyjechała tam o własnych siłach, bezpośrednio po zakończeniu służby. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | EU04-101981-08-29 - Tą lokomotywę akurat można było sfotografować z drogi (o ile nikt akurat nie przejeżdżał :) Jako jedna z ostatnich zachowała jeszcze aluminiowe tabliczki na ścianach bocznych (o ile pamiętam były takie jeszcze na EU04-05). Z przodu fragment EU20-34 - lokomotyw tej serii też było osiem. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | SN81-0062009-09-23 - SN81-006 czeka przez tarczą punktu kontrolnego lokomotywowni i pojedzie jako poc. 696 do Wysokiego na Białorusi; do stacji wjeżdża SA133-001 (88432 Hajnówka - Siedlce). Autor: Pawel Terczynski |
![]() | Ty2-10591984-05-26 - Pociąg nr 547 Chabówka - Nowy Targ tuż za mostem na Rabie. Na tym odcinku parowozy prowadziły dwie pary pociągów powiązanych z kursami "pracowniczymi" do kombinatu obuwniczego (po Nowy Targ Fabryczny). Skład całkiem przyzwoity - cztery lub pięć wagonów, choć z mizerną frekwencją. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | EU06-141984-05-26 - Weekendowy (kursował tylko w soboty) ekspres 13401 "Tatry" po zmianie kierunku jazdy w Chabówce podąża w kierunku Zakopanego. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | EP02-081996-10-30 - Prace przy renowacji EP02-08 na hali zachodniej w Prokocimiu. Okazją do sprowadzenia lokomotywy był jubileusz 40-lecia lokomotywowni. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | EP05-011999-08-26 - Jedynka gościnnie w Krakowie Prokocimiu - zjechała tylko na jakąś drobną naprawę. Autor: Pawel Terczynski 1 komentarz |
![]() | ET21-5821996-10-14 - Pociąg nr 27 relacji Kraków Gł. - Krynica - jeden z dwóch tej relacji zestawionych z wagonów i prowadzonych na całej drodze przebiegu lokomotywą ET21; szlak Ptaszkowa - pe Mszalnica. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | EP05-031991-06-29 - EP05-03+EP05-26 (niewidoczna) z sezonowym ekspresem 31402 "Tatry" pokonują most na Wiśle na "małej obwodowej" - z uwagi na remont mostu między Głównym i Płaszowem tą linią towarową kierowano niektóre pociągi pasażerskie. Autor: Pawel Terczynski 2 komentarze |
![]() | EP02-081986-06-16 - Elektrowóz też może mieć drugie życie, zasilane kablem ze słupa trakcyjnego do odłącznika pantografu na dachu. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | EU04-201981-08-29 - W oczekiwaniu na koniec... W Chróścinie było wtedy dziewięć lokomotyw tej serii, zarówno z Łaz, jak z Czechowic-Dziedzic. Autor: Pawel Terczynski 6 komentarzy |
![]() | EU07-1701999-08-12 - Lokomotywa dożywa swoich dni w ruchu towarowym, tu z pociągiem Chabówka - Kraków Prokocim Tow. Numeru nie znam (może 5072?), ale zapisałem, że skład liczył 17 wagonów - na pewno próżnych, bo nie wyjechałby pod Stronie :) Autor: Pawel Terczynski |
![]() | EU07-1701984-06-03 - W trakcie manewrów w rejonie nastawni KGA przed zapięciem do pociągu. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | SN81-0031990-07-12 - Taki "pociąg" w ramach eksperymentu obsługiwał popołudniową relację z Kędzierzyna do Strzelec Opolskich; pomysł w gruncie rzeczy dobry, bo tłumów nie było i "planowa" Bipa (to pewnie ta, co stoi z tyłu) tym bardziej świeciłaby pustkami. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | ET21-5851982-07-09 - ET21-585 z "przestawką" zapewne relacji Nowa Huta - Prokocim przemierza szlak Kraków Batowice - podg Kraków Przedmieście; pierwszy wagon węglarka (4W) bez hamulca - to wówczas jeszcze częsty widok. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | EU07-0741982-07-11 - Lokomotywa EU07-074 prowadzi dalekobieżny pociąg osobowy relacji Kraków Gł. - Szczecin Gł.; od Wrocławia pociąg prowadziła SP45 przez Zielona Górę - czas jazdy ponad 13 godzin. Autor: Pawel Terczynski 1 komentarz |
![]() | EP03-081984-11-16 - Lokomotywa wycofana z ruchu w styczniu 1972 roku, po niemal 13 latach postoju była nadal w nienajgorszym stanie; tu w dobrym towarzystwie EN56-06 (lub 09) i ET21-404. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | EU07-0271990-06-17 - Skład pociągu nr 123 relacji Tarnów - Przemyśl Gł. zestawiony z dwóch zespołów "piętrusów" prowadzi dębicka EU07-027, tymczasem w SRJP pociąg ten opatrzono literą "E" czyli wykazano jako obsługiwany składem ezt. Autor: Pawel Terczynski 2 komentarze |
![]() | ST44-12402016-08-30 - "Ekologiczny" gagarin ST44-1240 prowadzi skład 27 próżnych węglarek pod załadunek kamienia jako pociąg nr 862003 (Kostrzyn Tow. - Kamieniec Ząbkowicki) Autor: Pawel Terczynski |
![]() | EP08-0111986-04-28 - EP08-011 i EP08-008 w trakcji wielokrotnej prowadzą ekspres 1301 "Tatry" - 16 wagonów, obciążenie rozkładowe 750 ton. Zdjęcie zrobione 28 kwietnia toteż domy już obowiązkowo udekorowane na Święto Pracy :) To miejsce dawnego posterunku odgałęźnego Kraków Wesoła, stąd bramki sieci trakcyjnej w miejscu rozjazdów, obecnie trwa tam budowa czterotorowej linii kolejowej częściowo prowadzonej po estakadzie. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | Pt47-501986-06-07 - Jedna z niewielu zorganizowanych przez Muzeum Kolejnictwa, ale bardzo sympatyczna impreza - przejazd na trasie Tomaszów Mazowiecki - Opoczno parowozem Pt47-50 ze składem czterech wagonów 7A (wszystkie już 2 klasy). Autor: Pawel Terczynski 1 komentarz |
![]() | EU43-0062010-10-23 - Poznań Franowo PFA (dawne tory pasażerskie) - EU43-006 ze składem pociągu TEAE 774139, który za kilkanaście minut poprowadzi w kierunku Oderbrücke. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | ET25-0012021-10-02 - Pociąg 224029 prowadzący próżne węglarki do Jaszczowa dojeżdża z prędkością piechura do strzeżonego przejazdu w obrębie przystanku (który nawiasem mówiąc niedawno zmienił nazwę), zapewne w wyniku nie wyświetlenia się sygnału "Osp2" na tarczy przejazdowej, mimo opuszczenia rogatek i działającej sygnalizacji. Autor: Pawel Terczynski |
![]() | EP07-4352021-11-11 - EP07-435 prowadzi trzywagonowy skład pociągu TLK 30101 "Malinowski" (Kraków Gł. - Krynica). Autor: Pawel Terczynski |
![]() | EP02-071991-07-06 - EP02-07 w zaskakująco dobrym stanie, nadal w roli stacjonarnego ogrzewania na zakopiańskiej stacji osobowej; na Spyrkówce taką rolę spełniał wagon dawnej serii Skg - oba pojazdy wkrótce potem stały się eksponatami w Chabówce. Autor: Pawel Terczynski 1 komentarz |
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710