Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Fotografie
FotoOpis
ET22-156

2019-09-07 - Stopięćdziesiątkaszóstka podpięła się właśnie do składu z węglem.

Autor: YOGEE
SM42-1291

2019-09-07 - Zimna Stonka stojąca w stacji.

Autor: YOGEE
SM42-1261

2019-09-07 - Podczas manewrów na stacji. U wylotu stacji widoczne dwa Byki ze składami ładownymi węglem z "Janiny", które pociągną w kierunku Oświęcimia.

Autor: YOGEE
36WEa-023

2019-09-06 - Wieczorne Regio do Katowic.

Autor: YOGEE
ED72-010

2019-09-06 - Edek w nowym malunku, przyłapany bladym świtem na trzebińskim dworcu, realizujący kurs Regio do Krakowa.

Autor: YOGEE
130 019

2019-09-06 - Postój na stacji Bukowno.

Autor: YOGEE
EN57-2033

2019-09-05 - Regio do Czechowic-Dziedzic wjeżdża na stację.

Autor: YOGEE
ED72-014

2019-09-05 - Zatrzymuje się przy peronie chrzanowskiego dworca.

Autor: YOGEE
ET22-1049

2019-08-31 - W oczekiwaniu na wolny tor do Trzebini.

Autor: YOGEE
ET42-039

2019-08-29 - Zimny Czapajew oczekuje zatrudnienia.

Autor: YOGEE
M62M-003

2019-08-28 - Podczas przygotowań do pracy, za nią SM42-1245.

Autor: YOGEE
M62M-004

2019-08-27 - Zimny Gagar na libiąskiej stacji.

Autor: YOGEE
E186-275

2019-08-16 - Wprowadza na remontowaną stację zestaw beczek.

Autor: YOGEE
182 085

2019-08-14 - W oczekiwaniu na zielone w kierunku Śląska.

Autor: YOGEE
E483-252

2019-08-12 - Podczas oblotu widocznego w tle składu.

Autor: YOGEE
EN63A-003

2019-08-12 - Wraz z bliźniaczym Impulsem o numerze 004 odjeżdża jako Regio w kierunku Katowic.

Autor: YOGEE
EN63A-004

2019-08-12 - EN63A-004+003 odjeżdżają jako Regio do Katowic.

Autor: YOGEE
EN57-1292

2019-08-12 - Pod odnowionym choć wciąż jeszcze nieskończonym wiaduktem wjeżdża na stację.

Autor: YOGEE
SM42-1320

2019-08-12 - Odpoczywa no bocznym torze.

Autor: YOGEE
SM42-1011

2019-08-12 - SM42-1043 Jeśli wierzyć koledze EN57fan to jest to dawna SM42-1011 co zdaje się potwierdzać ten sam numer EVN. Przegląd P4 w Asco Rail 19.09.13. Przypuszczalnie wtedy zamieniono numer maszyny.

Autor: YOGEE
E483-253

2019-08-09 - Z zestawem cystern czeka na wolną drogę do Trzebini.

Autor: YOGEE
66220

2019-08-08 - Maszyna z 34 ładownymi talbotami czeka na wolną drogę do Trzebini gdzie podzieli skład na dwie części i zawiezie węgiel do Elektrowni "Siersza". Ktoś ją musiał porządnie wyszorować bo pięknie wyglądała w popołudniowym słońcu.

Autor: YOGEE
ST44-1247

2019-08-07 - Za SM42-1245 powraca z Elektrowni "Siersza" na stację w Trzebini przez przejazd na ulicy wodzińskiej.

Autor: YOGEE
SM42-1245

2019-08-07 - Wraz z ST44-1247 wracają z Elektrowni "Siersza" tym razem o dziwo na pusto. Zazwyczaj wygląda to tak, że Gagar na uciągu i SM-ka na popychu jadą z siedemnastoma węglarkami lub talbotami do elektrowni a po rozładunku wracają na stację w Trzebini. Nie wiem tylko czy liczba 17 wagonów spowodowana jest sporymi wzniesieniami po drodze do zakładu czy raczej jakimiś względami technologiczno-pojemnościowymi wspomnianej elektrowni, gdyż z taką samą liczbą wagonów jeżdżą również lokomotywy Class 66.

Autor: YOGEE
SM42-9288

2019-08-07 - SM42-9570 podczas prac na sieci remontowanej linii 133. (Ponieważ jest to najwyższy numer taborowy jaki widziałem, oraz ponieważ lokomotywa nie ma jeszcze swojej metryczki, pozwalam sobie umieścić ją tutaj z nadzieją, że kiedyś trafi pod właściwy adres. Numer EVN to: 92 51 3 620 159-5 PL-PKPE; naprawa P4 31.05.19. wykonana przez 1038 czyli chyba Tabor Dębica.)

Autor: YOGEE
4 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2018 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.01129 sekundy, zapytań SQL: 10