Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Fotografie
FotoOpis
ST43-177
2018-05-12 - Pozbawiony tablic czołowych rumun oczekuje na skreślenie z ewidencji na stacji towarowej Wrocław Brochów.

Autor: Kamil Sikora
ET22-426
2013-04-17 - Dawny ostrowski byk odstawiony na terenie lokomotywowni Warszawa Odolany oczekuje na skreślenie z ewidencji. Kilka dni temu maszyna została zezłomowana na Odolanach.

Autor: Kamil Sikora
ET22-986
2011-08-29 - Zielony rekin ze składem węglarek mija p.odg. Warszawa Gołąbki, jadąc w kierunku Józefinowa.

Autor: Kamil Sikora
ET22-895
2013-07-03 - Zielony byk odstawiony na terenie szopy w Małaszewiczach oczekuje na wykonanie naprawy P4.

Autor: Kamil Sikora
ET22-602
2017-06-16 - Żółtoczelny byk odstawiony obok szopy w Białymstoku.

Autor: Kamil Sikora
ET41-141
2017-07-13 - Wygaszony jamnik wraz z drugim o numerze 045 stoi na stacji w Nowym Sączu.

Autor: Kamil Sikora
ET41-149
2017-10-02 - Jamnik ze składem węglarek przejeżdża przez stację Łódź Widzew.

Autor: Kamil Sikora
EU07-241
2021-03-30 - EU07-241 w pełnej krasie po uzyskaniu pełnego zestawu detali ozdobnych (tu wielkie podziękowania i pozdrowienia dla kol. Grzegorza N. z Kolejowego Wrocławia) widziana z ujęcia portretowego. Pojazdowi z inicjatywy administracji naszego portalu (w mojej skromnej osobie) został przywrócony schemat malowania "żółte czoło + żółte pasy", który pojazd nosił między 1995 a 2003 rokiem od naprawy głównej G1 do naprawy rewizyjnej 1R3. W tym miejscu wielkie podziękowania należą się wszystkim pracownikom PKP Cargo S.A. zaangażowanym w projekt ze szczególnym uwzględnieniem p. Pawła Terczyńskiego z Biura Taboru i Wsparcia Technicznego, dzięki któremu pojazd w ogóle znalazł się na liście lokomotyw przewidzianych do wykonania naprawy okresowej na 4 poziomie utrzymania. Początkowo do naprawy miała zostać wysłana inna lokomotywa. Największe podziękowania należą się mistrzom oraz naczelnikowi z Sekcji Utrzymania i Napraw w Bydgoszczy, którzy w najlepszy możliwy sposób zrealizowali ten projekt, a także panom Mirosławowi Szymańskiemu i Jackowi Wnukowskiemu z Centrali PKP Cargo S.A. nadzorującym ten projekt.

Autor: Kamil Sikora
EU07-241
2021-03-30 - Kabina A lokomotywy EU07-241 wraz z kompletem detali ozdobnych w postaci naklejek oraz firanek, a także z nowymi fotelami maszynisty wstawionymi do kabin dzięki zaangażowaniu pracowników Sekcji Utrzymania i Napraw Taboru w Bydgoszczy. Kolor ścian kabin maszynisty pojazdu został dobrany w oparciu o materiały filmowe z okresu służby pojazdu w Warszawie... ;-)

Autor: Kamil Sikora
EU07-241
2021-03-30 - Bezpośrednie nawiązanie do wyglądu pojazdu po naprawie głównej G1 z 1995 roku - naklejane od środka oznaczenia zamówione i nałożone dzięki staraniom kol. Grzegorza N. z Kolejowego Wrocławia. Wielkie pozdrowienia i podziękowania dla autora :)

Autor: Kamil Sikora
2 komentarze
EU07-241
2021-03-30 - Odtworzone dzięki wielkiemu zaangażowaniu pracowników sekcji tablice boczne z metalowymi oznaczeniami. Oznaczenia zostały pozyskane z wyłączonych z eksploatacji lokomotyw serii ET22.

Autor: Kamil Sikora
EU07-241
2021-03-30 - EU07-241 w pełnej krasie po uzyskaniu pełnego zestawu detali ozdobnych (tu wielkie podziękowania i pozdrowienia dla kol. Grzegorza N. z Kolejowego Wrocławia) widziana z ujęcia profilowego. Pojazdowi z inicjatywy administracji naszego portalu (w mojej skromnej osobie) został przywrócony schemat malowania "żółte czoło + żółte pasy", który pojazd nosił między 1995 a 2003 rokiem od naprawy głównej G1 do naprawy rewizyjnej 1R3. W tym miejscu wielkie podziękowania należą się wszystkim pracownikom PKP Cargo S.A. zaangażowanym w projekt ze szczególnym uwzględnieniem p. Pawła Terczyńskiego z Biura Taboru i Wsparcia Technicznego, dzięki któremu pojazd w ogóle znalazł się na liście lokomotyw przewidzianych do wykonania naprawy okresowej na 4 poziomie utrzymania. Początkowo do naprawy miała zostać wysłana inna lokomotywa. Największe podziękowania należą się mistrzom oraz naczelnikowi z Sekcji Utrzymania i Napraw w Bydgoszczy, którzy w najlepszy możliwy sposób zrealizowali ten projekt, a także panom Mirosławowi Szymańskiemu i Jackowi Wnukowskiemu z Centrali PKP Cargo S.A. nadzorującym ten projekt.

Autor: Kamil Sikora
ET22-863
2018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. na czele rządka lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych.

Autor: Kamil Sikora
1 komentarz
ET22-822
2018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w rządku lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych.

Autor: Kamil Sikora
ET22-821
2018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. wśród lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych.

Autor: Kamil Sikora
ET22-771
2018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony przed halą lokomotywowni PKP Cargo S.A. w rządku lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych.

Autor: Kamil Sikora
1 komentarz
ET22-759
2018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. na czele rządka lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych.

Autor: Kamil Sikora
ET22-735
2018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w rządku lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych.

Autor: Kamil Sikora
6 komentarzy
ET22-721
2018-05-07 - Mocno skorodowany byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w rządku lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych.

Autor: Kamil Sikora
8 komentarzy
ET22-705
2018-05-07 - Zielony byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. na czele rządka lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych.

Autor: Kamil Sikora
ET22-682
2018-05-07 - Wyblakły byk stoi przetaczany nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w rządku lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych.

Autor: Kamil Sikora
1 komentarz
ET22-601
2018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w rządku lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych.

Autor: Kamil Sikora
1 komentarz
SM42-696
2018-05-07 - Odstawiona SMka oczekuje na dalsze losy nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w Skarżysku-Kamiennej.

Autor: Kamil Sikora
SM42-1053
2018-05-07 - Jedyna czynna tego dnia SMka w trakcie przeglądu w hali lokomotywowni PKP Cargo S.A.

Autor: Kamil Sikora
SM42-1035
2018-05-07 - Odstawiona SMka oczekuje na dalsze losy nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w Skarżysku-Kamiennej.

Autor: Kamil Sikora


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 2.99444 sekundy, zapytań SQL: 7