Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Foto | Opis |
ST43-1772018-05-12 - Pozbawiony tablic czołowych rumun oczekuje na skreślenie z ewidencji na stacji towarowej Wrocław Brochów. Autor: Kamil Sikora | |
ET22-4262013-04-17 - Dawny ostrowski byk odstawiony na terenie lokomotywowni Warszawa Odolany oczekuje na skreślenie z ewidencji. Kilka dni temu maszyna została zezłomowana na Odolanach. Autor: Kamil Sikora | |
ET22-9862011-08-29 - Zielony rekin ze składem węglarek mija p.odg. Warszawa Gołąbki, jadąc w kierunku Józefinowa. Autor: Kamil Sikora | |
ET22-8952013-07-03 - Zielony byk odstawiony na terenie szopy w Małaszewiczach oczekuje na wykonanie naprawy P4. Autor: Kamil Sikora | |
ET22-6022017-06-16 - Żółtoczelny byk odstawiony obok szopy w Białymstoku. Autor: Kamil Sikora | |
ET41-1412017-07-13 - Wygaszony jamnik wraz z drugim o numerze 045 stoi na stacji w Nowym Sączu. Autor: Kamil Sikora | |
ET41-1492017-10-02 - Jamnik ze składem węglarek przejeżdża przez stację Łódź Widzew. Autor: Kamil Sikora | |
EU07-2412021-03-30 - EU07-241 w pełnej krasie po uzyskaniu pełnego zestawu detali ozdobnych (tu wielkie podziękowania i pozdrowienia dla kol. Grzegorza N. z Kolejowego Wrocławia) widziana z ujęcia portretowego. Pojazdowi z inicjatywy administracji naszego portalu (w mojej skromnej osobie) został przywrócony schemat malowania "żółte czoło + żółte pasy", który pojazd nosił między 1995 a 2003 rokiem od naprawy głównej G1 do naprawy rewizyjnej 1R3. W tym miejscu wielkie podziękowania należą się wszystkim pracownikom PKP Cargo S.A. zaangażowanym w projekt ze szczególnym uwzględnieniem p. Pawła Terczyńskiego z Biura Taboru i Wsparcia Technicznego, dzięki któremu pojazd w ogóle znalazł się na liście lokomotyw przewidzianych do wykonania naprawy okresowej na 4 poziomie utrzymania. Początkowo do naprawy miała zostać wysłana inna lokomotywa. Największe podziękowania należą się mistrzom oraz naczelnikowi z Sekcji Utrzymania i Napraw w Bydgoszczy, którzy w najlepszy możliwy sposób zrealizowali ten projekt, a także panom Mirosławowi Szymańskiemu i Jackowi Wnukowskiemu z Centrali PKP Cargo S.A. nadzorującym ten projekt. Autor: Kamil Sikora | |
EU07-2412021-03-30 - Kabina A lokomotywy EU07-241 wraz z kompletem detali ozdobnych w postaci naklejek oraz firanek, a także z nowymi fotelami maszynisty wstawionymi do kabin dzięki zaangażowaniu pracowników Sekcji Utrzymania i Napraw Taboru w Bydgoszczy. Kolor ścian kabin maszynisty pojazdu został dobrany w oparciu o materiały filmowe z okresu służby pojazdu w Warszawie... ;-) Autor: Kamil Sikora | |
EU07-2412021-03-30 - Bezpośrednie nawiązanie do wyglądu pojazdu po naprawie głównej G1 z 1995 roku - naklejane od środka oznaczenia zamówione i nałożone dzięki staraniom kol. Grzegorza N. z Kolejowego Wrocławia. Wielkie pozdrowienia i podziękowania dla autora :) Autor: Kamil Sikora 2 komentarze | |
EU07-2412021-03-30 - Odtworzone dzięki wielkiemu zaangażowaniu pracowników sekcji tablice boczne z metalowymi oznaczeniami. Oznaczenia zostały pozyskane z wyłączonych z eksploatacji lokomotyw serii ET22. Autor: Kamil Sikora | |
EU07-2412021-03-30 - EU07-241 w pełnej krasie po uzyskaniu pełnego zestawu detali ozdobnych (tu wielkie podziękowania i pozdrowienia dla kol. Grzegorza N. z Kolejowego Wrocławia) widziana z ujęcia profilowego. Pojazdowi z inicjatywy administracji naszego portalu (w mojej skromnej osobie) został przywrócony schemat malowania "żółte czoło + żółte pasy", który pojazd nosił między 1995 a 2003 rokiem od naprawy głównej G1 do naprawy rewizyjnej 1R3. W tym miejscu wielkie podziękowania należą się wszystkim pracownikom PKP Cargo S.A. zaangażowanym w projekt ze szczególnym uwzględnieniem p. Pawła Terczyńskiego z Biura Taboru i Wsparcia Technicznego, dzięki któremu pojazd w ogóle znalazł się na liście lokomotyw przewidzianych do wykonania naprawy okresowej na 4 poziomie utrzymania. Początkowo do naprawy miała zostać wysłana inna lokomotywa. Największe podziękowania należą się mistrzom oraz naczelnikowi z Sekcji Utrzymania i Napraw w Bydgoszczy, którzy w najlepszy możliwy sposób zrealizowali ten projekt, a także panom Mirosławowi Szymańskiemu i Jackowi Wnukowskiemu z Centrali PKP Cargo S.A. nadzorującym ten projekt. Autor: Kamil Sikora | |
ET22-8632018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. na czele rządka lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych. Autor: Kamil Sikora 1 komentarz | |
ET22-8222018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w rządku lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych. Autor: Kamil Sikora | |
ET22-8212018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. wśród lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych. Autor: Kamil Sikora | |
ET22-7712018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony przed halą lokomotywowni PKP Cargo S.A. w rządku lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych. Autor: Kamil Sikora 1 komentarz | |
ET22-7592018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. na czele rządka lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych. Autor: Kamil Sikora | |
ET22-7352018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w rządku lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych. Autor: Kamil Sikora 6 komentarzy | |
ET22-7212018-05-07 - Mocno skorodowany byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w rządku lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych. Autor: Kamil Sikora 8 komentarzy | |
ET22-7052018-05-07 - Zielony byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. na czele rządka lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych. Autor: Kamil Sikora | |
ET22-6822018-05-07 - Wyblakły byk stoi przetaczany nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w rządku lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych. Autor: Kamil Sikora 1 komentarz | |
ET22-6012018-05-07 - Wyblakły byk stoi odstawiony nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w rządku lokomotyw oczekujących na wykonanie napraw okresowych. Autor: Kamil Sikora 1 komentarz | |
SM42-6962018-05-07 - Odstawiona SMka oczekuje na dalsze losy nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w Skarżysku-Kamiennej. Autor: Kamil Sikora | |
SM42-10532018-05-07 - Jedyna czynna tego dnia SMka w trakcie przeglądu w hali lokomotywowni PKP Cargo S.A. Autor: Kamil Sikora | |
SM42-10352018-05-07 - Odstawiona SMka oczekuje na dalsze losy nieopodal lokomotywowni PKP Cargo S.A. w Skarżysku-Kamiennej. Autor: Kamil Sikora |
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710