Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.


Notice: Undefined variable: warunek_sql in /var/www/virtual/ilostan.forumkolejowe.pl/htdocs/includes/tabele.php on line 505

Notice: Undefined variable: warunek_sql in /var/www/virtual/ilostan.forumkolejowe.pl/htdocs/includes/tabele.php on line 507
Fotografie
FotoOpis
ET22-522

2015-07-07 - ET22-522 w rzędzie dostawionych maszyn.

Autor: niemiec
ET22-551

2015-07-07 - ET22-551 w rzędzie odstawionych maszyn.

Autor: niemiec
ET22-263

2015-07-07 - ET22-263 w rzędzie odstawionych maszyn.

Autor: niemiec
SM42-590

2015-07-07 - SM42-590 w rzędzie odstawionych maszyn.

Autor: niemiec
ET22-283

2015-07-07 - ET22-283 w rzędzie odstawionych maszyn.

Autor: niemiec
ET41-150

2015-07-07 - ET41-150 w rzędzie odstawionych maszyn.

Autor: niemiec
2 komentarze
ET22-843

2015-07-07 - ET22-843 w rzędzie odstawionych maszyn.

Autor: niemiec
ET41-185

2015-07-05 - ET41-185 w rzędzie odstawionych maszyn.

Autor: niemiec
ET41-166

2015-07-07 - ET41-166 w rzędzie odstawionych maszyn.

Autor: niemiec
ET22-473

2015-07-07 - ET22-473 w rzędzie odstawionych maszyn.

Autor: niemiec
SM42-798

2015-07-08 - EN "Chopin" z Wiednia do Warszawy po 9 godzinach stania w lesie, jest ściągany do Pszczyny przez SM42-798. Skład utknął przed Kobiórem ze względu na powalone drzewa po rannej nawałnicy. Za Stonką jedzie SM31-145, która jako pierwsza miała uratować "Chopina", ale po podłączeniu się do niego zdefektowała. Skład jechał w stronę Tychów torem lewym, ponieważ tor 2. jest remontowany, w efekcie czego szlak został zupełnie zablokowany. Aby uratować "Chopina", sieciowy musiał przedostać się od Czechowic Dziedzic usuwając wszystkie przeszkody przed sobą. W miejscu, gdzie utknął konieczne było podniesienie sieci. Po tej operacji pociąg sieciowy wrócił do Pszczyny i wtedy spalinówki mogły jechać na ratunek. Na czele "Chopina" jechała EP09-016.

Autor: niemiec
TEM2-124

2015-07-10 - TEM2-124 wjeżdża do Kotlarni ze składem "Uesów" z KWK Szczygłowice.

Autor: niemiec
TEM2-052

2015-07-10 - TEM2-052 + TEM2-085 z ładownym składem z KWK Budryk do Elektrowni Rybnik wjeżdżają do Kotlarni.

Autor: niemiec
TEM2-142

2015-07-10 - TEM2-142 + TEM2-234 z pustym składem z Elektrowni Rybnik, wjeżdżają do Kotlarni.

Autor: niemiec
TEM2-043

2015-07-10 - TEM2-043 z ładownym składem z KWK Knurów do Elektrowni Rybnik, wjeżdża na p.odg. Nieborowice od strony Knurowa.

Autor: niemiec
TEM2-174

2015-07-10 - TEM2-174 z nowymi platformami pod długie szyny na szlaku Michał - PD, obok byłego szybu Gigant KWK Pstrowski.

Autor: niemiec
TEM2-034

2015-12-06 - TEM2-034 manewruje w Dąbrowie Górniczej Towarowej.

Autor: niemiec
E186-131

2015-12-06 - E186 131 czeka na zatrudnienie w Dąbrowie Górniczej Towarowej.

Autor: niemiec
EU07-070

2015-12-06 - EU07-070 + EU07-153 manewrują w Dąbrowie Górniczej Towarowej.

Autor: niemiec
EU07-153

2015-12-06 - EU07-153 + EU07-070 manewrują w Dąbrowie Górniczej Towarowej.

Autor: niemiec
ET41-188

2016-01-30 - ET41-188 luzakuje z Czechowic Dziedzic do Pawłowic tuż przed stacją Chybie.

Autor: niemiec
SM42-965

2016-01-30 - SM42-965 manewruje na stacji Zabrzeg Czarnolesie.

Autor: niemiec
66196

2016-01-30 - 66196 z pustymi platformami samochodowymi dla tyskiej fabryki Fiata, wjeżdża na swoją stację końcową Tychy Fiat. Na prawo odbiega bocznica do centrum logistycznego SPM Poland.

Autor: niemiec
311D-04

2016-02-06 - 311D-04 ze składem ładownych węglarek na odstępie Brzeszcze Jawiszowice - Dankowice. Za maszyną prowadzącą na zimno jadą TEM2-266 i EU07-242.

Autor: niemiec
TEM2-224

2016-02-06 - TEM2-224 po zakończonym rozładunku na Elektrociepłowni Tychy, czeka na wyjazd z bocznicy w kierunku miasta.

Autor: niemiec


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2018 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.01694 sekundy, zapytań SQL: 10