Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.


Komentarze

Łukasz Bester2019-09-23 18:13:22 | Karta pojazdu: EN62A-103 | Zobacz zdjęcie |
Ja tam widzę na wyświetlaczu "Medyka".
Piter_P192019-09-23 16:00:20 | Karta pojazdu: ET22-121 | Zobacz zdjęcie |
Fakt, można było dać większy rozmiar, ale z tym złośliwym pytaniem o "jeszcze mniejsze" to już chyba jednak przesada. Na kompie daje się spokojnie to zdjęcie obejrzeć.
Czapajew2019-09-23 13:19:03 | Karta pojazdu: ET22-121 | Zobacz zdjęcie |
Bardziej pomniejszyć się nie dało?
Czapajew2019-09-23 13:18:11 | Karta pojazdu: EN57-1943 | Zobacz zdjęcie |
Jednostka obsługiwała dziś połączenie Katowice- Gliwce.
1olek2019-09-23 12:58:30 | Karta pojazdu: EP02-08 | Zobacz zdjęcie |
Koledzy kto będzie miał film z ich przejazdu ? Druga sprawa mam nadzieję że je ładnie odrestauruja bo o czynnym zabytku EP02 to możemy pomarzyć :)
Kamil Sikora2019-09-22 23:19:33 | Karta pojazdu: ET22-845 | Zobacz zdjęcie |
Lokomotywa ma w dokumentacji nadany numer EVN i zostanie on naniesiony na pudło w trakcie naprawy. Rzeczywiście tak jak pisze @1olek lokomotywa została odstawiona tak dawno temu (15 sierpnia 2011 r.), że nie zdążono przed jej wyłączeniem nanieść na pudło numerów EVN ;) W naszej bazie zresztą jest on wpisany do metryczki lecz wyłączona jest jego widoczność z racji tego, że nie jest on naniesiony na pudło. Gdy to nastąpi to widoczność zostanie włączona ;) @KazET21224142: Na pewno ET22-849 również z Zajączkowa Tczewskiego oraz dwie inne zielone ET22, których numerów nie chcę teraz zdradzać. Maszyny w tym tygodniu zostaną przetransportowane do Bydgoszczy i wówczas ujawnione zostaną ich numery. Uprzedzając również pytania - tak, maszyny wyjadą z napraw P4/2 w niebieskich barwach PKP Cargo S.A..
KazET212241422019-09-22 22:07:21 | Karta pojazdu: ET22-845 | Zobacz zdjęcie |
Nie które maszyny odstawione w podobnym czasie jak na przykład ET22-742 posiadają numer EVN (ale chyba jest tu zaznaczony gdyby przeszła naprawę).

Ps: Czy na naprawę pójdzie jakiś byk z żółtym czołem ?
1olek2019-09-22 20:52:12 | Karta pojazdu: ET22-845 | Zobacz zdjęcie |
EVN bedzie dopiero jej nadany, maszyna zostala odstawiona zanim przyszedl obowiazek jego nadawania.
KazET212241422019-09-22 19:45:14 | Karta pojazdu: ET22-845 | Zobacz zdjęcie |
Wiadomo jakie jeszcze egzemplarze mają przejść NR ? A i czy będzie posiadała nowy numer EVN ?
YOGEE2019-09-22 13:44:35 | Karta pojazdu: ET26-001 | Zobacz zdjęcie |
Na chwilę obecną nie wiem, ale od kilku lat można dojechać do Kowna normalnym torem. Jeżdżą tam nasze ST48 oraz chyba PR-y.
mat mat EN572019-09-22 11:27:39 | Karta pojazdu: ET26-001 | Zobacz zdjęcie |
A dokąd obecnie sięga tor normalny Rail Baltiki? Bo jak szukałem w google to nie mogłem znaleźć
YOGEE2019-09-21 22:04:10 | Karta pojazdu: ET26-001 | Zobacz zdjęcie |
@KazET... -problem z tobą jest taki, że masz fajny mikolski nick i nikłe, łagodnie mówiąc, pojecie o kolei. Wyjaśnię ci zatem, że owszem masz rację pisząc o innym rozstawie szyn w pribałtykach, ale po to właśnie buduje się Rail Balticę, żeby docierały tam pociągi normalnotorowe. Linia będzie miała dwie szerokości a jak to będzie zrobione to już sobie wyguglaj. Powodzenia ;)
KazET212241422019-09-21 21:38:14 | Karta pojazdu: 191-100 | Zobacz zdjęcie |
Jeśli dałoby się wstawić status b.d to maszyna powinna go otrzymać, bo w Polsce chyba nie jeździ już od ponad roku.
KazET212241422019-09-21 21:12:12 | Karta pojazdu: ET26-001 | Zobacz zdjęcie |
Problem w tym, że na Litwie jak i w dwóch innych krajach bałtyckich jest inny rozstaw szyn, wtedy trzeba byłoby zmieniać wózki w lokomotywie. Choć gdyby Griffiny miałyby możliwość jazdy do krajów bałkańskich jak i Węgier, lub Austrii, wtedy PKP Cargo nie musiałoby kupować lokomotyw Siemensa.
Riko20182019-09-21 20:41:21 | Karta pojazdu: ET25-002 | Zobacz zdjęcie |
Lomomotywa stacjonuje na zakładzie śląskim bo na centralny była tylko do wrzenia kamienia do budowy dróg.
YOGEE2019-09-21 19:44:43 | Karta pojazdu: ET26-001 | Zobacz zdjęcie |
Do niemiec na pewno nie bo tam jest całkiem inny system zasilania. Do Czech i słowacji teoretycznie mogłyby, gdyby im zrobić homologację na tamtejszą sieć 3kV, ale to kosztuje sporo zachodu i pieniędzy. Od wjazdu na Czechy i Słowację będą dwusystemowe Dragony, bo już mają być dostarczone właśnie z homologację na oba systemy w tych krajach. Ponadto mówi się, że możnaby również homologować je dalej np. na Litwę, Węgry i inne kraje trójmorza, ale to pieśń przyszłości.
KazET212241422019-09-21 19:27:35 | Karta pojazdu: ET26-001 | Zobacz zdjęcie |
Czy ET25 i ET26 będą posiadały możliwość wyjazdu za granicę do Niemiec, lub Czech i Słowacji.
KazET212241422019-09-21 19:13:57 | Karta pojazdu: SM42-2657 | Zobacz zdjęcie |
W złych miejscach jest umiejscowiona data i miejscowość. Powinno być na odwrót.
MegaTVHD2019-09-21 19:09:42 | Karta pojazdu: ET26-001 | Zobacz zdjęcie |
Dwusystemowy to akurat ET48 prędzej
mat mat EN572019-09-21 17:37:34 | Karta pojazdu: ET26-001 | Zobacz zdjęcie |
Ach faktycznie nie wiedziałem, że to z dojazdówką
w takim razie wszystko jasne
YOGEE2019-09-21 17:34:52 | Karta pojazdu: ET26-001 | Zobacz zdjęcie |
A czego tu można nie rozumieć? Cargo chce mieć porządek dlatego elektryczne zwą się ET25, z dojazdówką ET26 a dwusystemowe nazwą pewnie ET27 dzięki czemu będzie ład i porządek. Bo gdyby wszystkie Dragony zostały pod jednym symbolem np ET25 to wyobraź sobie potem dyspozytora, który zasanawia się czy np ET25-017 to dwusystem czy raczej z dieslem?
mat mat EN572019-09-21 17:25:36 | Karta pojazdu: ET26-001 | Zobacz zdjęcie |
trochę nie rozumiem wprowadzenia nowego oznaczenia
Piastowskyy2019-09-21 15:13:35 | Karta pojazdu: ET26-001 | Zobacz zdjęcie |
Chyba że zmienicie na "ET26-001 wraz z EU160-003 i 181088 z pociągiem TME 354009 relacji Nowy Sącz - Gdańsk Olszynka wyjeżdża ze stacji Babiak i kieruje się w kierunku Zarynia.
Piastowskyy2019-09-21 15:11:04 | Karta pojazdu: ET26-001 | Zobacz zdjęcie |
Zły opis dodałem :( proszę nie dodawać
MegaTVHD2019-09-20 15:02:31 | Karta pojazdu: EP09-045 | Zobacz zdjęcie |
Dziś ma próbę po 1P4/3. Właśnie jedzie z Legnicy do Wrocławia.
sopelsky2019-09-20 8:21:46 | Karta pojazdu: S200-2125 | Zobacz zdjęcie |
Niestety już nie udało mi się jej zobaczyć kolejny raz ale przypuszczam że będzie się jeszcze kręcić w moich okolicach. Wtedy już na pewno podam datę
Kamil Sikora2019-09-20 1:02:40 | Karta pojazdu: ET22-797 | Zobacz zdjęcie |
Wiem ale wkrótce i tam się to okaże publicznie ;) 3 z serii 8xx i jeden z serii 9xx.
sopelsky2019-09-19 21:05:49 | Karta pojazdu: ET22-797 | Zobacz zdjęcie |
A mówiłem Ci, Kaz że nawet byki 7xx i 8xx będą powoli odsuwane od napraw P4, to się spierałeś.
KazET212241422019-09-19 19:32:09 | Karta pojazdu: ET22-797 | Zobacz zdjęcie |
Wiesz może jakie to będą numery ?
Kamil Sikora2019-09-19 19:13:21 | Karta pojazdu: ET22-797 | Zobacz zdjęcie |
Zabrakło "w oczekiwaniu" po słowie "wyłączony", poprawione.

Nie przejdzie z uwagi na duży stopień dekompletacji i dewastracji. Do napraw P4/2 do Bydgoszczy zostaną wkrótce skierowane inne 4 zielone ET22 wyłączone długi czas.


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2018 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.04092 sekundy, zapytań SQL: 10