Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.


Komentarze

Kolejman752019-11-17 1:52:38 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
@Petelicki : Opcje reflektorów w "Tamarach" dodałem według Twoich zaleceń, także w miarę możliwości możesz to wszystko poprawiać. Dodałem jeszcze jakby co opcję "Inne".
Co do zwiększenia liczby znaków w komentarzu, to może zrobić tylko Przemek (przem710)
Kolejman752019-11-17 1:43:29 | Karta pojazdu: TEM2-129 | Zobacz zdjęcie |
Opis poprawiony.
Kamil2019-11-17 1:32:59 | Karta pojazdu: TEM2-129 | Zobacz zdjęcie |
Dawid, opis masz do poprawy.
KazET212241422019-11-16 22:55:05 | Karta pojazdu: ET22-1152 | Zobacz zdjęcie |
@Kamil Sikora Dobra, zgodnie z twoją obietnicą takie pytania będę zadawał pod tym wątkiem: http://www.forumkolejowe.pl/showthread.php?tid=7159
Kamil Sikora2019-11-16 22:39:44 | Karta pojazdu: ET22-1152 | Zobacz zdjęcie |
@KazET21224142: Nie podoba mi się, że znowu pytasz o takie rzeczy w komentarzach pod zdjęciami zamiast pytać na Forum w odpowiednim temacie (jeśli nie ma to trzeba utworzyć) no ale odpowiem - ET41-012 otrzymała ostatnio z powrotem status "OS" z racji tego, że jest w najgorszym stanie ze wszystkich odstawionych ET41. Pozostałe maszyny wymienione przez Ciebie poza rozbitą ET41-177 (człon A) mają nadal szansę, największą zaś mają 104 i 159, które to miały być wysłane już na początku tego roku. Zobaczymy jak to dalej będzie, póki co do Ostrowa skierowano zielone ET41-096, 131 i 138 odstawione od 2017 roku w Skarżysku.
KazET212241422019-11-16 20:30:53 | Karta pojazdu: EN57-1287 | Zobacz zdjęcie |
Poprawiłem malowanie z biało-niebieskiego na pomarańczowe + granatowe pasy z modernizacji wykonanej dnia 2015-11-03.
KazET212241422019-11-16 19:59:43 | Karta pojazdu: ET22-1152 | Zobacz zdjęcie |
Czy jakieś egzemplarze ET22 lub ET41 pójdą jeszcze w tym roku na naprawy ? Chodzi mi tu o maszyny odstawione w latach 2009-2014 na NR i te co miały wcześniej status OS (ET41 o numerach: 009, 012, 049, 070, 104, 152, 159, 166, 177, 185 i 195) ?
W sumie dla ciekawostki powiem, że jak patrzę na ten obecny wariant niebieskiego na ET22 to przypominają mi się lata 2008-2010 gdzie logo PKP Cargo było malowane na przodzie lokomotywy, choć jest różnica namalowanych oznaczeń na pudle.
Kolejowy Kazik2019-11-16 18:12:45 | Karta pojazdu: EU07-207 | Zobacz zdjęcie |
Czyli szykuje się kolejna zielona Siódemka w LTC.
KazET212241422019-11-16 17:30:57 | Karta pojazdu: EU07-207 | Zobacz zdjęcie |
Na naprawę ? A wiadomo co z innymi odstawionymi w Toruniu siódemkami się dzieje ?
Kolejarz1232019-11-16 17:15:33 | Karta pojazdu: EU07-207 | Zobacz zdjęcie |
W dniu dzisiejszym lokomotywa została zabrana do Gliwic.
Kolejarz1232019-11-16 17:10:48 | Karta pojazdu: EU07-207 | Zobacz zdjęcie |
W dniu dzisiejszym lokomotywa została zabrana do Gliwic.
Karol20022019-11-16 15:10:18 | Karta pojazdu: ED78-029 | Zobacz zdjęcie |
Tak
mat mat EN572019-11-16 14:57:57 | Karta pojazdu: ED78-029 | Zobacz zdjęcie |
Czy tam pod siedzeniami oprócz gniazdek 230V znajdują się również wejścia do USB?
Petelicki2019-11-16 11:53:10 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
Oooo, i jedna rzecz. Zwiększyć liczbę znaków w komentarzu. Napisałem kawał posta a większość mi ucięło :P
Petelicki2019-11-16 11:52:19 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
Kolejman75, budki nie trzeba w ogóle ruszać bo to kompletnie bez sensu jest. Wystarczy znać tylko numerację. Od numeru 001 do 207 są to stare typy pudła. Od numeru 208 do 310 nowy typ pudła. Wyjątek to zdublowana TEM2-088 ale ona pochodzi z PKP jako SM48-088 stąd ma nowy typ pudła. Budki maszynisty są ściśle powiązane z typem pudła. Nie ma starego pudła z kanciastą budą i nowego pudła z okrągłą budą.

Co do reflektorów. Można zmienić na następujący typ.
Klasyczne:
Garnki PKP oba czoła:
Garnki PKP krótkie czoło:
Garnki PKP długie czoło:
Halogeny:
Garnki PKP halogen:

Więcej bym nie zmieniał. Temat reflektorów w TEM2 jest również w oryginale ściśle powiązany z numeracją. Niektóre tamary z klasycznymi reflektorami mają małe sygnały końcowe, niektóre nadal mają tzw reflektory zbrojone z klasycznymi kratkami na dolnych reflektorach. Niektóre w dolnych mają halogen tylko a górny szperacz pozostał oryginalny radziecki potra
Kolejman752019-11-15 23:55:09 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
@KazET21224142: Zdęcie musi być w formacie .jpg
KazET212241422019-11-15 23:42:29 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
@Kolejman75: Nie wiem, ja nie mogę opublikować zdjęcia w formacie 898x642 o pojemności 487 KB. A dodam że plik jest zapisany w PNG, czy powinien być inaczej zapisany ? Ponieważ wyskakuje mi błąd że jest nieprawidłowy format pliku.
Kolejman752019-11-15 23:38:31 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
@Petelicki : No i myślę że można by też dodać opcję "Budka maszynisty" bo są dwa rodzaje.
Kolejman752019-11-15 23:35:06 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
@Petelicki : Co do serii TEM2 widzę że w "Reflektorach" są tylko dwie opcje: zwykłe i halogen, a jednak w rzeczywistości tych rodzajów jest trochę. Jak masz pomysł jak poszczególne typy nazwać to pisz tu lub na pw przez forum, to dodam odpowiednie opcje.
Kolejman752019-11-15 22:52:01 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
@KazET21224142: Zawsze były to zdjęcia o wymiarach maksymalnych 900x675 i wadze do 500KB, nie wiem czy na ten moment coś się zmieniło.
KazET212241422019-11-15 21:52:49 | Karta pojazdu: ET41-001 | Zobacz zdjęcie |
No właśnie EU07-527 nie pasowałaby jako człon do ET41-001 ze względu na blachę ryflowaną. Prędzej można byłoby jej zamontować kabinę po jakiejś skasowanej siódemce jeżeli kabina w uszkodzonym członie byłaby nie do naprawy. A PKP Cargo mogłoby raczej wycofane siódemki przerabiać na człony do powypadkowych ET41 jeżeli nie byłoby takowych. Jedno mnie zastanawia jakiego typu 4E ma ostoję, bo owszem fakt faktem były produkowane w czasach kiedy ET41 jeszcze nie było, ale czy faktycznie przebudowa 4E na człon ET41 byłaby nie opłacalna ?
KazET212241422019-11-15 21:40:45 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
W jakim formacie pliku i wielkości publikować zdjęcia na stronie ? Chciałem opublikować jedno zdjęcie a piszę że nieprawidłowy format pliku. Co mam zrobić ?
Petelicki2019-11-15 20:02:58 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
Jak chłopaki pisali trwają prace. Mam auto akceptację stąd przeszło ich aż 15. Póki jest możliwość to korzystam. Masa pracy jeszcze żeby uporządkować spis TEM2. Prawie półmetek póki co.
mat mat EN572019-11-15 19:57:11 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
nie Przemek tylko Łukasz

nie, ja tam widzę nadal 15 zdjęć kolegi Petelickiego na głównej ;)
YOGEE2019-11-15 12:35:33 | Karta pojazdu: ET41-001 | Zobacz zdjęcie |
Panowie nie dzielcie skóry na niedźwiedziu, jeśli ostoję ma całą to budę się wyklepie.
EN57fan2019-11-15 11:57:40 | Karta pojazdu: ET41-001 | Zobacz zdjęcie |
527 się nie nadaje bo ma ścianę ryflowaną, wujowo by to wyglądało. A 4E też nie, bo inna ostoja, więc w grę wchodzi chyba tylko naprawa.
Piter_P192019-11-15 10:43:12 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
@Kolejarz123: Pod inną fotografią Przemek wspomniał, że do czasu zakończenia działań nad skryptem limit dodawanych zdjęć został zniesiony. Być może chłopaki już wszystko ogarnęli i przywrócono limit do 5.
mat mat EN572019-11-15 7:44:22 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
nie, po prostu pewnie pięć ci przyjęli. Ja miałem sześć zaakceptowanych ale 2 mi odrzucili i jeszcze pokazały się jakby kopie tych odrzuconych zdjęć w zakładce moje fotografie tylko zamiast zdjęć było puste
Kolejarz1232019-11-15 0:19:36 | Karta pojazdu: EW58-028 | Zobacz zdjęcie |
Oczywiście... Ci co mają foty bez akceptacji sobie dodają ile chcą ale jak zwykły szary user doda 1 ponad limit to akceptuje sie tylko 5 :)
1olek2019-11-14 20:36:45 | Karta pojazdu: SM42-173 | Zobacz zdjęcie |
Były podpisy w zdjęciach, niestety nie pamiętam numerów.


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2018 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.01994 sekundy, zapytań SQL: 9