Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na ipt.kontakt@gmail.com
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EU07-357
0
303E-257/1985 numer fabryczny
1985 rok produkcji
40 Wiek pojazdu
6848 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1985-03-20 | MD Wrocław Główny | PKP | przem710 |
1997-07-01 | MT Wrocław Południe | PKP | pitagoras23 |
1999-04-01 | MZ Wrocław Południe | PKP | pitagoras23 |
1999-08-01 | MZ Wrocław | PKP | pitagoras23 |
1999-09-01 | Zakład Taboru we Wrocławiu | PKP | pitagoras23 |
2001-10-01 | Zakład Taboru we Wrocławiu | PKP Cargo S.A. | pitagoras23 |
2002-08-27 | Mod --> EP07-357 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1985-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1986-10-30 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1988-04-01 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa srednia S1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1989-11-28 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R2 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1991-08-07 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa srednia S2 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1993-06-01 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1995-03-24 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R6 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1997-03-18 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R7 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1999-10-29 | ZNTK Lubań | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R8+M Reflektory: Zez | pitagoras23 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | sebalorek |
1999-10-29 | Podczas naprawy rewizyjnej R8+M w ZNTK Lubań zamontowano reflektory halogenowe [zez], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | Modernizacja | Kamil Sikora |
2002-08-27 | Podczas naprawy głównej G1+M w ZNTK Nowy Sącz zmieniono przełożenie przekładni głównej lokomotywy z 79:18 na 76:21 (z EU na EP07). | ----- | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710